Pages

2012. április 6., péntek

Hálás vagyok...

379. Hálás vagyok az elmúlt napok áldásaiért.
380. ... hogy pár napja, amikor elfelejtettem behúzni a kéziféket és az autó kigurult parkolás közben az úttestre semmi baj nem történt. S hogy "véletlenül" épp akkor szerveződött át egy tárgyalás a város túlfelére, s épp arrafelé mentünk egy kollégámmal, s épp nálam volt a sluszkulcs is.
381. Hálás vagyok, hogy megszületett Benedek,
382.... s hogy a Csilla is jól van.
383. Hálás vagyok a Nagypéntekért.
384. ... hogy "értem folyt ki a vére".
385. Hálás vagyok az örök életért. S hogy az örök élet nem egy távoli, mondabeli misztikus virág megszerzésétől függ. Az örök élet bárki számára elérhető. "Az pedig az örök élet, hogy megismernek téged, az egyedül igaz Istent, és akit elküldtél, a Jézus Krisztust." Jn.17:3.
386. Hálás vagyok, hogy megismerhetem Krisztust. Egyre jobban, egyre többet belőle.
387. Hálás vagyok, hogy megszólíthatom,
388. ... hogy közel enged, nagyon közel.
389. Hálás vagyok az ajándékokért, amiket kaptam.
390. ... a tulipáncsokorért.
391. ...  a csodaszép caminós fotóalbumért.
392. ... s hogy sikerült hortenziát vennem.
393. Hálás vagyok, hogy a Bibliába belekerült Jábec imája.

Nincsenek megjegyzések: