Pages

2012. április 29., vasárnap

Hálás vagyok...

394. Hogy megadatott ez a nem mindennapi élmény, végigjárni az El Caminót. 395. Hálás vagy,hogy a gyerekeink elengedtek 396. ... Hogy Ildi elvállalta a gyerekeket, ez hihetetlen nagy segítség. 397. Hálás vagyok mindenkiért, aki a hétvégeken különleges élményekkel gazdagítja gyermekeinket. 398. Hálás vagyok Boriért, sáráért, bálintért és Illésért. Mekkora áldás, hogy a szüleik lehetünk! Nagyon, nagyon szeretjük őket! 399. Hálás vagyok Laláért, akire mindig, mindenben számíthatok. Aki a legjobb társ egy Caminóhoz. :) 400. Hálás vagyok, hogy együtt élhetjük át ezt a nem minden napi élményt. 401. Hálás vagyok, hogy van két lábam. 402. ... Az egészségemért. 403. ... Az imameghallgatásokért. 404. ...azért az emberért, aki feltalálta a túrabotoT. 405. Hálás vagyok Zozyért, aki kölcsön adta az i.pad-jét , így alkalmanként tudunk beszélni a gyerekekkel 406. ... a cafe con leccE-ért 407. ... S hogy elhoztam az útra a meleg sapkámat. 408. Még akkor is, ha Burgoszban elhagYtam, mert addig is hatalmas áldás volt. 409. ... Hogy meggyógyult Lala térde. 410. ... Hogy Isten úgy teremtette meg az emberi szervezetet, hogy kellő pihenéssel képes megújulni, meggyógyítani önmagát. 411. ...hogy sokkal inkább lélek vagyok, s szellem, mint test, s ezt most ebben az extrém helyzetben, amikor nagyon is rá vagyok utalva a testére is még sokkal jobban érzem, mint valaha az életben...

Nincsenek megjegyzések: