Pages

2008. november 27., csütörtök

Kis nagy dolgok


A mai napban a legjobbak a kisdolgok voltak.
Vettem egy hatalmas, csodaszép Mikulás virágot. Annyira szeretem. Csak most azon tűnődöm, hogy a nappaliban tartsam, s így legyen szem előtt, vagy az ajtó előtt, hogy mindenki gyönyörködhessen benne...
Délután Illés óvodájában közös adventi kreatívkodás a gyerekekkel. Készítettünk karácsonyfadíszeket, díszítettünk mézeskalácsot, aranyoztunk diót. Kikapcsoltam a telefont, s két órán át csak festettünk, vágtunk, ragasztottunk. Aztán hazaballagtunk a sötét lakótelepen át. Apró léptekkel. A sötétben énekelve. A legeslegjobb percek.
Este Borival és Sárával az üres Belvárosban sétáltunk. Megcsodáltuk a Szeretetházikót. Már ott áll a megszokott helyén, s várja a cipősdobozokat. Jól átfagytunk,hát beugrottunk a Mekibe egy forró csokira. Sikerült is leforráznunk nyelveinket. Pedig előre szóltam nekik...
Azt most inkább nem mesélem el, mely mai történések voltak kevésbé szívmelengetőek. Talán egyszer, máskor. Elvégre minden jó, ha a vége jó.

1 megjegyzés:

aranymonika írta...

A nyelvetekre vigyázzatok,a házikóra meg tök kiváncsi vagyok.Várom.hihi