Pages

2011. június 1., szerda

Kincseim

Az utóbbi hetekben sok olyan "kincset" kaptam, amiben megtapasztalhattam környezetem és Mennyei Atyám személyre szabott szeretetét és gondviselését.
Gesztusok, apró vagy nem is olyan apró figyelmességek, melyek által gazdagabb lettem.
Húsvét délben egy csokor gyöngyvirág - amit nagyon szeretek, mert gyerekkori emlékek kötnek hozzá. Csak Isten tudhatta, mennyit jelentett aznap ez a néhény szál virág.
Vagy két héttel ezelőtt az a csokor pünkösdi rózsa, amit szintén régóta szerettem volna már, s egy este arra érkeztem, hogy ott állt a konyhaasztal közepén...
Egy nagy méretű világos táska a világ másik végéből. Magam se tudtam volna szebbet-jobbat venni.
Szülinapi színházjegyek a Nemzetibe a munkatársnőimtől. S amit ők se tudhattak, hogy grátiszba a darab szerzője, a drámaíró épp azt az előadást jött el megnézni, és épp előttünk ült a teremben.
Vagy egy nagyobb ajándék: vasaló és vasalóállvány a szüleimtől. Múlt hétfőn az ajtón belépve egy csodaszép fehér vasalóállvány és új vasaló látványa fogadott. Nem is értettem, hogy került oda. De anyu bizonyára látta, hogy ránk férne már egy új.

A hétvégére is jutott több meglepetés. Szombaton egyedül kellett otthonhagyjuk a kicsiket. Ráadásul az előző heti rohanások miatt főzni, bevásárolni se maradt idő. Péntek éjjel értünk haza, s szombat hajnalban már el kellett menjek az ifi után. Hát három szatyor pereccel,s némi pénzzel maradt otthon az aprónépség.Napközben azonban a Remiből valaki felfigyelt az én "magányos" gyermekeimre. Délben már meleg ebéddel látogatta meg őket. Ahogy vasárnap reggel is az ebédlőasztalon fogadott a megfőzött ebéd a gyerekeknek szóló levélkével. Évek óta nem ettem ilyen finom húslevest!
Vasárnap hajnalban egy csésze kávé formájában öltött testet a szeretet. Három óra alvás után kissé nehézkesen tápászkodtam fel, hogy elérjem az első hazainduló vonatot. Valaki, aki aznap éjjel szintén nem pihent sokkal többet, de simán alhatott volna még órákat az ébresztőig velem együtt kimászott az ágyból, s mire feleszméltem, egy csésze kávéval tért vissza a konyhából.

Szeretni és szeretve lenni. Áldás.

2 megjegyzés:

achilla írta...

sziasztok ezt nézzétek elkészült életem második filmje:

http://www.youtube.com/watch?v=IbrxFJ6q8us

Révész Szilvi írta...

Köszi, hogy megosztottad velünk. Nagyon szép munka, gratula!!