Pages

2011. június 17., péntek

Matúra

Ebben a pillanatban Bori épp az érettségi bizonyítványát veszi át a Vasváriban. Délelőtt végérvényesen lezárult egy korszaka, a középiskolás. Reggel elkísértem utolsó vasváris útjára, s egy hosszú, hosszú délelőttöt töltöttem Az Ajtó előtt. Kedves kollégáim időnként megkönyörültek, s híreket hoztak felőle, de rém hosszú volt az a két óra az ajtó előtt. Ha minden jól megy, még további három hasonló élményben lehet részem életem során. Legközelebb 2013-ban. Hajrá Sári!
Ezeddig még senki nem látta az érettségi bizonyítványt, de látatlanból is büszke vagyok a lányomra (aki megöl, ha elolvassa, hogy ezt ide kiírtam ország-világ elé :) )! Felszabadító érzés volt látni és érezni ma délután, hogy - egyelőre - nincs több tétel, vizsga, tanulás. Átgondoltam, hogy az elmúlt két évben mennyi mindent megtanult, vizsgázott. Kreszből, vezetésből, nyelvizsgából, emelt angol, emelt francia, na meg az érettségi.
Nagyszerű, hogy Isten erőt, bölcsességet, és állhatatosságot adott neki mindehhez. És izgalmas az az út is, amin majd ősztől jár...

1 megjegyzés:

Révész Szilvi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.