Pages

2011. december 23., péntek

Hálás vagyok...

214. Hálás vagyok, hogy Isten ünnepeket adott.
215. Hálás vagyok, a pihenésért.
216. Hálás vagyok, a készülődés izgalmáért, öröméért.
217. Hálás vagyok a Názáretiért
218. ... hogy lejött, testet öltött.
219. ... hogy emberré lett, hogy ember lehessek.
220. ... hogy "Velünk az Isten!" - Immánuel. Velünk az Isten!
221. Hálás vagyok az elmúlt hetek kegyelméért.
222. A 24.500 cipősdoboz ajándékért
223. ... az 1060-ért.
224. Hálás vagyok Timiért, és minden munkatársamért.
225. Hálás vagyok a parajdi útért
226. ... s hogy kedden nem kellett Pécsre mennem.
227. Hálás vagyok, hogy Isten megadta azt a különleges kegyelmet, hogy az Arénában együtt lehettünk hívők és azok, akik ma még nem azok
228. ... hogy részei lehettünk egy csodának, amit talán sokszor fel se fogunk, át se élünk. Mert nem tudom mennyire gyakori is az a világban, hogy egy ország nemzeti rádiója, zenekara, köztársasági elnöknéje, legnépszerűbb előadói, a közmédia 1.200 alkalmazottja együtt ünnepeljen a keresztényekkel, és meghallgassa a karácsonyi evangéliumot.
229. Hálás vagyok a gyógyulásért.
230. Hálás vagyok, hogy az egyetemen Borinak sikeresen lezárult a félév,
231. ... hogy sikeresen túl van az első vizsgán.
232. Hálás vagyok, hogy ma este együtt karácsonyozhatunk a szüleimmel és testvéremékkel.

Nincsenek megjegyzések: