Pages

2008. július 18., péntek

Játék

Mártánál láttam ezt a blogos játékot. Azt írta, folytassa ki akarja, hát most folytatom. A dolog lényege, hogy az abc betűiről írjon az ember szavakat szabad asszociációban:

A - alma: friss, zöld, lédús és ropogós
Á- álmok: félelmetes, ha már nincsenek
B - BB - Bori: a legklasszabb legnagyobb lányom, aki leginkább rosszul lesz, ha meglátja, hogy megemlítem, de mit tehetek róla, hogy a B-ről semmi nagyszerűbb nem juthat eszembe, csak tán a Bálint, aki a legklasszabb legnagyobb fiam
C - cica: kiskoromban mindig volt, mivel tesóm az nem volt, és mindig meghalt és megsirattam, és a nagybátyám meg azon keresett, hogy a garázs mellé sorban eltemette a legkülönfélébb halálnemben elpusztult cicáim - nem szeretem a cicákaaaat!!!
Cs- csend: "csend bent: a béke ezzel kezdődik"
D - Dani: a tesóm. Az egyetlen. Szeretem.
E- erő: elkéne időnként
É- ÉLET: csupa nagy betűkkel - több, mint létezés
F- fa: szépek és zöldek és nőnek és ültetni kellene őket
G- garázs: lesz belőle ifiterem?
Gy- gyász, gyalázat: kegyetlen dolgok
H- hó: fehér, érintetlen, a hátsó kertben a tujákon éjjel
I- Isten: a Vagyok, jelen időben
J- Joyce M.
K- kanál, az első, ami eszembe jutott - nem mindegy, milyen
L- levendula: túl közel ültettem őket
M- motor, ma erről ez jut eszembe- Mert motorozni jóóó!
N- nem: -et mondani, nekem még most is kihívás
Ny- nyúl: időnként itt belül az vagyok, egy nyúl
O- Osgyán: a családom
Ó - óra: valami "ódón ónémet..."inagóra s valami Orloj, vagy a segesvári vártorony tetején...
Ö- öröm: "repesve tágul a szívem"
Ő- Őrség: ahová sokszor gondolok, de sose voltam
P- péntek: van vagy volt vagy... - egy jó nap. barátkozók, ifi. izgalmas, de jó, éppen azért
Q- szerintem felesleges a magyar abc-ben
R- révész : az egyik legszebb magyar szó
S- Sára: hiányzik, vajjon mi lehet most vele?
Sz- szeretet: több kellene
T- talán
Ty- tyúk- az egyetlen, ami eszembe jutott, nem tom mér, de nekem az egyik legundorítóbb jószág - tyúk-iszony?
U- uralom: remélem, mindig az Ővééé!!
Ú- út: mind megfutni, ami megfutható
Ü - üres: nem jóóó
Ű- űr: az se
V- Valahol... Európában
W- woooow: szeretem
X,Y: lasd. Q
Z - zene... az kell
Zs - zsoltárok, meg a példabeszédek - bölcsesség, erő és Élet
( mondanom- illetve írnom- sem kell, Szilvi voltam)