Pages

2009. július 27., hétfő

Olvastam

"Rick Warren vasárnap az árvákról és az örökbefogadásról prédikált. Az eredmény: 500 saddlebeck-i család döntött arról, hogy örökbe fogadnak egy árvát."

Vajon miért nem beszélünk erről a gyülekezetekben?
Magam is azt szoktam mondani, hogy ehhez (az örökbefogadás) Isten személyes hívása szükségeltetik.
De ahogy ezt a hírt olvastam, azért elgondolkodtam azon, hogy Jézus viszont beszélt a kisgyermekek befogadásáról. S hogy ezt ki más tenné meg, mint az ő népe?
S hogy talán időnként mégse ártana erre emlékezni a gyülekezetben is. Mert még azoknál is, akik készek befogadni, ott is sokszor harc, hogy biztos hogy pont én, hogy pont őt, hogy pont most, hogy... Pedig egyszerű. Ha Isten szól, egyszerű. Megnyitod a szíved, s a többit Ő végzi el. Mert az Ő szívén ott vannak azok az otthontalan gyerekek, kiket szívesen megáldana egy keresztény családdal...

Nincsenek megjegyzések: