Pages

2011. február 26., szombat

A siker 20 lehetősége


1. Miért kellene azt mondanom, hogy nem vagyok képes rá, amikor a Biblia azt mondja, hogy mindent meg tudok tenni Krisztus által, aki megerősít engem? (Filippi 4, 13)
2. Miért kellene nélkülöznöm, amikor tudom, hogy Isten minden szükségemet be fogja tölteni az ő gazdagsága szerint Jézus Krisztus dicsőségére? (Filippi 4, 19)
3. Miért kellene félnem, ha a Biblia azt mondja, hogy Isten nem a félelemnek a szellemét adta nekem, hanem az erő, a szeretet és a józanság szellemét? (II. Timóteus 1,7)
4. Miért ne legyen elég hitem ahhoz, hogy betöltsem az hivatásomat, amikor tudom, hogy Isten az ő mértéke szerint osztott nekem hitet? (Róma 12, 3)
5. Miért gyengélkednék, amikor a Biblia azt mondja, hogy az Úr az én életem erőssége, és bátor tetteket fogok véghez vinni, mert ragaszkodok Istenhez? (Zsoltárok 27,1; Dániel 11,32)
6. Miért engedném át a Sátánnak a fennhatóságot az életem fölött, amikor ő, aki bennem van, nagyobb, mint aki a világban van? (I. János 4,4)

7. Miért kellene beletörődnöm a veszteségbe, mikor a Biblia azt mondja, hogy Isten mindig diadalra vezet? (II. Korinthus 2, 14)
8. Miért ne lehetne bölcsességem, amikor Isten Krisztust bölcsességgé tette számomra, és bőkezűen ad nekem bölcsességet, amikor kérem tőle? (I. Korinthus 1, 30; Jakab 1,5)
9. Miért kellene lehangolódnom, amikor eszembe juthat Isten szerető kedvessége, szánalma és hűsége, és ezért reménykedhetek? (Jeremiás siralmai 3, 21-23)
10. Miért kellene aggódnom és fenyegetve éreznem magam, ha minden gondomat Krisztusra vethetem, aki törődik velem? (I. Péter 5, 7)
11. Miért kellene valaha is megkötözve lennem, ha tudom, hogy ahol az Úrnak lelke, ott a szabadság? (II. Korinthus 3, 17; Galata 5,1)
12. Miért kellene elítélve érezni magam, ha a Biblia azt mondja, nem vagyok ítélet alatt, mert Krisztusban vagyok? (Róma 8,1)
13. Miért érezném magam egyedül, amikor Jézus azt mondta, hogy Ő mindig velem van, és soha nem fog elhagyni, sem elmaradni tőlem? (Máté 28,20; Zsidók 13,5)
14. Miért kellene úgy éreznem, hogy átkozott vagyok, vagy rossz szerencse áldozata, amikor a Biblia azt mondja, hogy Krisztus megváltott engem a törvény átkától, hogy megkaphassam az Ő Szellemét? (Galata 3, 13-14)
15. Miért lennék elégedetlen, ha én is- Pálhoz hasonlóan- megtanulhatok elégedett lenni a körülményeimmel? (Filippi 4, 11)
16. Miért érezném magam értéktelennek, ha Krisztus bűnné lett helyettem, hogy én Isten igazsága lehessek őbenne? (II.- Korinthus 5, 21)
17. Miért lenne üldözési mániám, ha tudom, hogy senki sem lehet ellenem, ha Isten velem van? (Róma 8, 31)
18. Miért kellene összezavarodnom, amikor Isten a békesség szerzője, és belém helyezett Szellemén keresztül tanít engem? (I. Korinthus 14, 33; I. Korinthus 2,1 2)
19. Miért kellene bukottnak éreznem magam, mikor mindenben győzedelmeskedek Krisztus által? (Róma 8, 37)
20. Miért hagynám, hogy az élet nehézségei elnyomjanak, ha bátorságot nyerhetek, tudva, hogy Jézus legyőzte a világot és annak nyomorúságait? (János 16, 33)

Nincsenek megjegyzések: