Pages

2008. szeptember 29., hétfő

Te is?

Tegnap beszéltem egy érdekes témáról: a vezetők Isten általi védelméről. Gondoltam, megosztom veletek az igéket, amit találtam ezzel kapcsolatban.( csak kettőt)
Bár nekem most jelenleg nincsenek ilyen problémáim, de ha nekem bátorító volt az ige, akkor lehet, hogy Neked is . Szellősen irom, hogy tudd ízlelgetni, sorról-sorra.

Jeremiás 20:10

Mert hallom sokak rágalmazását, a mindenfelől való fenyegetést:
Jelentsétek fel és ezt mi is feljelentjük: mindazok is, akik barátaim, az én támadásomra figyelmeznek, mondván: Talán megbotlik és megfoghatják őt, és bosszút állhatunk rajta.

11.
De az Úr velem van, mint hatalmas hős, azért elesnek az én kergetőim és nem bírnak velem, igen megszégyenülnek mert nem okosan cselekszenek: örökkévaló gyalázat lesz rajtuk és felejthetetlen.

12.
Azért, ó Seregekenk Ura aki megpróbálod az igazat, látod a veséket és a sziveket, hadd lássam a te büntetésedet ő rajtuk: mert neked jelentettem meg az én ügyemet.

13.
Énekeljetek az Úrnak , dícsérjétek az Urat, mert a szegényeknek lelkét megszabadítja a gonoszok kezéből.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Zsoltárok 31:20-25

20.
Mily bőséges a te jóságod, amelyet fentartasz a téged félőknek, és megbizonyítasz a te benned bízókon az enberek fiai előtt.
21.
Elrejted őket a te orcádnak rejtekében az emberek zendülései elöl, sátorban őrzöd őket a perpatvarkodó nyelvektől.

22.
Áldott az Úr, hogy csodálatossá tette kegyelmét rajtam, mint egy megerősített városon.

23.
Én ugyan azt gondoltam ijedtemben: Elvettettem szemeid elöl, de mégis, meghallgattad esedezéseimnek szavát, mikor kiáltottam hozzád.

24.
Szeressétek az Urat mind ti ő kedveltjei, a híveket megőrzi az Úr és bőven megfizet a kevélyen cselekvőknek!

25.
Legyetek erősek és bátorodjék a ti szívetek mindnyájan, akik várjátok az Urat.

Most csak ennyit...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

ööhhhmmm...ezt igy hogyan kell ertelmezni? Lehet hogy csak en nem latom at :$
Koszi a bejegyzes magyarazatat :)

PinK írta...

Szerintem teljesen egyértelmű, hogy ez egy liberális blog-bejegyzés. Mindenki az ért alatta, amit akar!!!
:) :X
Pintér Krisz

PinK írta...

No, szóval, mielőtt mindenki félre értené. 13:28 és 13:41 között volt egy "apsdfiadékghj" (vagy valami ilyesmi) c. bejegyzés, amire reagáltunk.
Ez javítva lett "Te is?"-re, arra már nem vonatkozik ez a két hozzászólás.... :S

Révész írta...

... hát, ez csak a benfentesek érthetik ám!

Na, az a helyzet, hogy amikor leülök írni, akkor a cím csak később keletkezik. de addig is beírok valami "érdekfeszítőt"
, hogy el ne felejtsek később címet adni. Namármost, véletlenül kiküldtem a netre a " munkacímet", így írás közben vettem észre, hogy Ti már olvassátok is! De most már engem is érdekel, hogy mit jelentett? ... ötlet?
Azóta letöröltem, de a később érdeklődőknek: áékujhf-vagy valami ilyesmi volt.........
" Aki érti, olvassa"- XXXX. Lajos