Pages

2008. szeptember 6., szombat

Promod&Black&decker

Ma reggel felkeltünk, bevásároltunk Szilvivel meg Illéssel. Tipikus szombat reggeli történés, idili kép: bevásárlókocsi kivesz, Illés beül, árút+jutalomcsokit betesz, kifizet, kocsiba bepakol, emeletre felcipel... szokásos körök. Mégis jó volt, felüdítő végre a heti sok rohanás után.
Aztán Szilvivel mentem el ruhát vásárolni. ... hát, engem nem nagyon köt le a ruha válogatás ugyan, de jó volt látni kis feleségemet, ahogy élvezi az áru-kavalkádot. Miközben Szilvi izgatottan válogatott, cimkétforgatott, meg stílust igazított, azon tűnődtem, hogy milyen hatékony lenne egy női ruhabolt egy kis zugában egy szerszámgép-kisüzlet. Pld, egy Blackanddecker vagy egy Bosch stand. (Vagy ha tud valaki ilyen helyet, szóljon, mert szívesebben vásárolnék így. )
Szóval, megtaláltuk az új ruhadarabokat, majd fizetés után átnéztünk még két helyre, ugyanebből a célból.
Végül hazaérve egy gyors ebédet készített Szilvi, én meg addig benéztem Gulyás Józsi barátomhoz, aki tegnap került vesekő-gyanuval kórházba. Kérlek, hogy imádkozzatok érte, mert nagy fájdalmai vannak.
Az aztali áldásra pont hazaérkeztem, így együtt fogyasztottuk el a remekre sikeredett lasagnét. Most pedig szombat-délutáni szieszta van, és nemsokára indulunk egy különleges előadásra, amiről később írunk majd Szilvivel.

Nincsenek megjegyzések: