Pages

2012. január 18., szerda

Hálás vagyok...




281. Hálás vagyok, hogy Isten készségesen segít az embernek a változásokban.

282. Hálás vagyok, hogy nincsen tévénk.

283. Hálás vagyok a meleg lakásért, szobáért.

284. ... hogy ezen a télen is esett a hó.

285. Hálás vagyok, hogy előkerült ma reggel a sluszkulcs.

286. ... hogy Bori túl van minden vizsgán.

287. ...hogy együtt lehet a család.

288. Hálás vagyok a 40.Zsoltárért "...Abban telik kedvem, Istenem, hogy akaratodat teljesítsem, törvényed szívemben van. ..." -
minden soráért, minden szaváért

289. Hálás vagyok, hogy van otthonom a Mennyben - ahová Atyám hazavár, s ahol majd találkozhatom a nagyszüleimmel, s a kistesómmal, aki csak 5 napot élt. Milyen lesz majd megismerni őt?!

290. Hálás vagyok a Szentlélekért - aki itt van velem mindig, aki tanácsol, pártfogol, int és vezet. Mi lennék, hová lennék nélküle!

291. Hálás vagyok a munkahelyemért

292. ... és a munkatársaimért.

293. ... s hogy - kegyelem - azon az oldalon lehetek, aki másokon segít, s nem kell a napi betevőért aggódnom, amikor családomra nézek.

294. Hálás vagyok, hogy fűtött autóban, buszon járhatok dolgozni.

295. Hálás vagyok a forró teáért.

1 megjegyzés:

Kósa Márta írta...

Hálás vagyok, hogy itt olvasgathatok.
Hálás vagyok unokáimért!
Fiamért, és boldog, hogy sikerültek vizsgái!
Tündéri lányomért!
A ma érkező vendégekért!
A pirkadatért
fekete rigók csiviteléséért!