Pages

2012. január 30., hétfő

Hálás vagyok....

296. Hálás vagyok, hogy ma reggel Illéssel együtt nézhettük meg a Velencei-tó mellett a napfelkeltét (igaz az M7-esről )
297. ... hogy szépen gyógyul a keze.
298. ... hogy ma egy hete, amikor ráesett az akváriumra és elvágta a kezét épp hazaérkeztünk az apával.
299. ... hogy bár mély volt a vágás, nem érte el az inat és nem egy centivel lejjebb keletkezett.
300. ... hogy Illés nagyon bátran viselte/li a kezeléseket.
301. Hálás vagyok, hogy Sára szombaton elmehetett nyelvvizsgázni.
302. ... hogy olyan sokat tanult, mint még soha életében :)
303. Hálás vagyok, hogy a fiúk szombat délelőtt felfedezték a gyermekkönyvtárat az Oskola utcában.
304. ... hogy leírhatatlan lelkesedéssel tértek haza a sok-sok új szerzeménnyel.
305. ... hogy a Bálint szombat dél óta már négy kikölcsönzött könyvet is kiolvasott.
306. ... s hogy teljesen odaáig van most a könyvekért.
307. Hálás vagyok, hogy ha nem is "csiribácsiribú", de Isten előbb-utóbb megadja szívünk kéréseit, vágyait. Így azt a pillanatot is, amikor egy szombat este a nappaliban a család zöme csendben olvas.
308. Hálás vagyok a szavakért, melyek képesek visszaadni a gondolatot.
309. ... és a betűkért, melyek megőrzik a szavakat.
310. Tulajdonképp Guttenbergért is hálás vagyok :)
311. Hálás vagyok az új könyvek illatáért.
312. ... s hogy ha az utóbbi időben sokkal nehezebben is, de látok olvasni.
313. Hálás vagyok az e.book-ért
314. ... és a sok-sok-sok-sok könyvért, amit mind elolvashatok még rajta.
315. ... a Wass Albertekért. ( Wass Albertről pedig eszembe jutott még egy csomó hálaok, de ezeket majd máskor osztom meg)
316. Hálás vagyok viszont, nagyon hálás a ma átvett parkolási engedélyemért. (Csak az a furcsa, hogy ezután reggelente már nem kell imádkoznom azért a Bocskaitól, hogy találjak egy ingyenes parkolót.)
317. És hálás vagyok minden eddigi reggeli imameghallgatásért: hogy az elmúlt másfél-két évben egy zsúfolt háztömb korlátozott ingyenes helyei között szinte kivétel nélkül mindig kirendeltetett az a hely.

Nincsenek megjegyzések: