Pages

2010. január 25., hétfő

Lalától

Most egy órára kaptam egy gépet, amin irhatok. Tegnapelőtt érkeztem a fővárosba, de tegnap mar 3 igehirdetés várt az Immanuel gyülekezetben.Itt elmúlt dél, ti meg csak most fogtok lassan ébredezni.
A Róma 8:9-11-et küldöm mai napi igeként. Ma reggel már volt egy találkozónk, ahol egy helyi misszios csapat számára (GNS) kértek egy bátoritást, buzditást a hét elejére.
Délután látogatok, este meg a fiatalok kértek tanítást arról,hogy hogyan válasszanak á.

Az itteni gyülekezet sokat növekedett az elmúlt 6 évben. Tegnap Csinzorig pásztor teljesen átadta a gyülekezetet nekem, és ő elemnt Darchanba, mert december óta sokan megtértek ott. Igy 2 napig új megtérők szemináriumát tart. Ma reggelre mérséklődött a hideg. -33 ba érkeztem szombaton, ma reggelre felmelegedtünk -17-re! Egész tavaszias idő van!!! Most már hozzászoktam a hideghez, már nem kell 2 pulcsiban aludnom, meg azt utcán is többet bírok kint lenni. Köszönöm, hogy imádkoztok értem, nagyon érezni az ima erejét! Mintha Valaki előttem jarna, és intézkedne előttem, és nyílnak a kapuk, lehetőségek.Hallelujah!!!

Nincsenek megjegyzések: