Pages

2010. január 16., szombat

Levél Mongóliából



Este 8 óra van, és egy hosszú nap van mögöttem. Tegnap Juditék után Gosáékat látogattam meg, már csak Órái vannak hátra, és bármikor szülhet. Imádkoztam velük, értük, eléggé meg vannak fáradva.Jövő héten be megyek hozzájuk.( talán többször is)

Délután gyalog jöttem haza tőlük, nagyon jó volt járkálni a városban. Ép átöltöztem, sajnos zuhanyozni nem tudtam, mert a szállodában tegnapelőtt nem volt víz, tegnap meg "narancslé" folyt. Este Adzaa vitt el egy házicsoportba, ő fordított. Vacsiztunk és csak bizonyságokat mondtunk: egyet én, egyet ők. Hihetetlen jó alkalom volt. 10-re értem este a szállodába, így kényelmesen volt időm összepakolni. ( sajnos éjszaka nem tudok még aludni, napközben meg sok dolog van,így remélem, hogy ma éjszaka már el tudok aludni.)
Reggel 6.30-ra jött értem egy Immánueles srác, aki 2 éve tért meg, de sokat hallott rólunk, és vállalta, hogy kivisz a most már DZs. Khán reptérre.
A beszállással várni kellett, de időben kivitt a busz a repcsihez, aztán időben el is indultunk. Nagyon normálisak voltak a gépen, szendvicset -kávét adtak, ami jól esett, mert reggel a szállóban nem volt még reggeli.

Megérkezés!!! Zoliék és Márk jött elénk, és volt nagy öröm! A gyerekek egymás szavába vágva meséltek. ...tényleg nagyon vártak!
Leültünk beszélgetni, és azóta, kb. 11-este 7-ig beszélgettünk folyamatosan. Holnap én fogok igét hirdetni Lidia Binder fordításával. Izgul szegény, de én is, már rég hirdettem igét angolul.

Nincsenek megjegyzések: