Pages

2010. január 29., péntek

Mindenütt jó

Mindenütt jó, de együtt a legjobb. :)
Nem tudom, Isten hogyan is "csinálja" a családokat. Hogy találja ki, hogy "na most akkor ő meg ő majd ettől kezdve egy test lesznek. s egy időre rájuk bízom őket is..." A Biblia szerint "felette nagy titok ez". Tény, hogy egy családnak, akiket Isten egybeszerkesztett, az a legeslegjobb - mi több az az egyetlen JÓ - ha együtt van.

Ez az egyébként egyértelmű igazság csak arról jutott eszembe, hogy Lala hazaérkezett. Este elmentünk még bevásárolni nehogy bealudjon itthon, s könnyebb legyen neki az átállás. S ahogy pakoltunk az autóba egyszer csak éreztem, hogy mélységesen boldog és megkönnyebbült vagyok. Hogy újra biztonságban érzem magam, s egy nagy teher hullott le rólam. Mert így, vele vagyok igazán egész - vele vagyok, aki vagyok.

Nincsenek megjegyzések: