Pages

2010. január 19., kedd

Levél Mongóliából 2.


Tegnap (vasárnap)reggel elmentünk Márkékhoz ( a Pioneers csapat vezetője- misszionárius), együtt beszélgettünk, majd ebédeltünk... Kettőre mentünk gyülibe, egy hosszabb dicséret volt. Zoli, Lídia és 3 mongol. Nagyon jó volt a dicséret. A példabeszédekből tanítottam, Lídia tolmácsolt. Ügyes volt. 4 körül vége volt az alkalomnak, majd a gyüli egy részével 5-re mentünk kosarazni. Nyolcig kosaraztunk, külsősök is voltak szép számmal.
Este fél kilencre értünk haza, még vacsiztunk, aztán Zolival megnéztük a Tűzoltós-házasságos filmet. Nagyon jó!

Reggel (hétfő) 8 körül keltünk, aztán reggeli, 9 után jött Márk. Délig elmentünk a homokbányába homokért, majd szerszámokat-csempét vettünk. Zoliék víztározójához.
Kettőre mentünk a gyüli dicsvezetőjéhez ebédelni, ott voltunk egy pár órát. Aztán nekikezdtem Zolival a víztározó rendbetételéhez. Még vagy két napom rámegy, de remélem jó lesz. Minyimongol Fusipista csinálta. Nem fugázta ki a medencét, és Zoliék meg nem nézték meg átvételnél. Most egy pár sort visszaszedtem, majd holnap rakom le a csempéket. Este 11 óra van, most fejeztük be a melót mára. Holnap reggel missziós megbeszélés, majd medence-gyógyítás...

Gyerekek jól vannak, aranyosak nagyon. Mindig hálásak, hogy itt vagyok velük. Lázár azt mondta, hogy végre egy bátor ember, aki el mert jönni. Ma meg ebédnél: " De jó, hogy egy magyar ül itt épp mellettem!"
Ma kicsit enyhült az idő, -12-15-re, mert esett a hó. Holnap pedig -40-et várnak reggelre. Majd meglátjuk...
A házban viszonylag meleg van kb. 16-18 fok van, de az itt kellemes melegnek számít.

Nincsenek megjegyzések: