Pages

2013. június 11., kedd

A kettő, ugyanaz


Vasárnap este a Vasárnap Este óta visszhangzik bennem egy imádság gondolata: "Uram, te azt szeretnéd, hogy dicsőítsünk téged. Mi pedig boldog, kiteljesedett életet szeretnénk. És ez a két ösvény ugyanaz."
Amit Isten kér - és ami nekem a legjobb.
A kettő ugynaz.
A két ösvény, ugyanaz.

Tudom, hogy így van. Tudom, mert élem. Mert az életem, amit élek, azt soha, de soha nem terveztem, az nem az az ösvény, amit valaha magamnak szántam, (csak KEGYELEM) - de ez az ösvény elképzelhetetlenül magasabban felette áll az emberi elképzelésemnek! És ez az ösvény boldoggá tesz, és kiteljesedetté. Igyekszem többnyire érte élni, s benne megtaláltam sok olyat, amit valaha azt hittem magamnak kell megszerezzek.

Reggel az autópályán,  ezek a sorok szóltak bennem:
"Egész életem átadom, hadd legyen Tiéd. Velem bármit terveztél, legyen meg, örökké!!"
Velem BÁRMIT terveztél, legyen meg ÖRÖKKÉ.

Velem bármit terveztél, legyen meg, örökké - ezt tudni kimondnai Istennek, azt hiszem, azt hívják úgy, hogy szabadság.
Abban a percben érkezik, amikor ki tudjuk mondani a BÁRMIT.

Később rájövünk, hogy ez az Istennek nyújtott biankó egyben saját életbiztosításunk, betétszámlánk, garanciánk.

Egy idő után rájövünk...

a bármit nem félelmetes szó.
A bármit a bizalom szava.
A bármit a szabadság szava.
Megszabadít sok felesleges erőlködéstől.




Nincsenek megjegyzések: