Pages

2009. augusztus 1., szombat

Isiségek


(riadt arccal szalad be a nappaliba)
- Láttam a vízkövet!
Benéztem, és ott volt a perem alatt.

(autóban a rizsföldekről folytatott beszélgetéshez hozzászólva)
- De a rizst nem termesztik!
- Nem?
- Nem termesztik. Főzik!


Új szenvedélye a Discovery. Kb. két hete valamiért egész nap képes lenne a Discoveryt nézni. Kedvence: az Állítólag... (Az miről szól? - Arról, hogy a mítosz valóság-e. ) Tájbord ( van egy bénítópisztoly, s egy ember megengedi, hogy lebénítsák vele- de igaziból nem is igazi) - ja meg a Piszkos munkák! (Van egy bácsi, aki mindig ilyen piszkos munkával próbálkozik például ilyen lovat patkózik) - Hogyan készült (készítenek bármilyen dolgot, pl. radírt, ágyat...)

3 megjegyzés:

viteez írta...

érdekes, én is pont ezeket a műsorokat kedvelem :) eljutittam Isi szintjére? :O :))))

Révész Szilvi írta...

szerintem a lalával vagy a nagyokkal kezdte el nézni, de a héten figyeltem fel rá, hogy egyedül ül a nappaliban és semmi thomasagőzmozdony vagy samatűzoltó, csak discoverydiscovery... s hiába próbálom elcsalni legózni, néha még arra se hajlik :(
viszont egy csomó új témája van. apával a magasépületek betonszerkezetiről folytatnak eszmecserééééééééét. lassan néznem kell, hogy hozzá tudjak szólni :)

viteez írta...

hehe... majd mikor lego helyett betonkeverőt kér karácsonyra :)))