Pages

2009. augusztus 29., szombat

Szülinap

Ma két éves. A kisifi.
Könnyű dolgom lesz ezzel a bejegyzéssel, csak egy levelet és egy másik bejegyzést idézek.

"Sziasztok...!!!

Ma 2 éve hogy együtt vagyunk mint Kisifi...Nagyon jó...

Boldog szülinapot nektek...

Isten áldjon titeket!"

S tegnap pedig by Szivecskeklub

Megírom majd én :)
Tegnap volt az utolsó "nyári ifi". Muszáj volt kitalálni vmi nem szokványosat. Megbeszéltük, megimádkoztuk a jövő évi terveket(persze folyamatban van mind az ima, mind az ötletek megvalósítása ! ;)
Az ifi végére Szilvi meglepetést ígért. Én meg nem bírtam ki,hogy ne mondjam el-hisz félig tudtam miről van szó-így mondtam Szilvinek, vagy ő,vagy én, de nagyon gyorsan "rántsuk le a leplet" :O
Sorverseny 4 csapattal. De nem a gyüliBEN. Nem is előttte. A városban:
1.) 150 Ft-ból vásárolj minél több dolgot a TESCO-ban!
2.) Bekötött szemmel az ivókútból a szádban hozz ide-oda sok-sok vizet!(itt lehetőségünk nyílt szétosztani a csöviknek a megvásárolt kajákat)
3.) Buszpályaudvaron rohangálni időpontokért.
4.) Bibliakvíz. /Ádival és Joncussal? ugyanmár :P /
5.) Apa üzletében vérnyomásmérés. /itt is van 1-2 sztori/
6.) Mci Lalával: 5 nyelven a "jóreggelt" /aki tudja, írja meg!/
+ vegyetek magatoknak fagyit, a blokkot hozzátok ki (peeersze h a csapatomnak benthagytam)
+libasorban totyogjatok vissza a gyülihez, a fagyi balkézben!

Hát érdekes megjegyzéseket lehetett hallani: "jajj, dee éédesek (2 benga részeg)
"ezek..hülyék :P"

Nincsenek megjegyzések: