Pages

2012. december 28., péntek

Hálás vagyok...

524. Hálás vagyok az ünnepnapokért.
525. ... minden percért, amit a gyerekekkel tölthetünk.
526. Hálás vagyok az új társasokért, s a családi játékokért.
527. Hálás vagyok a vasárnap esti őrbottyáni látogatásért, s hogy a főtéren a hóesésben gyújthattuk meg a negyedik adventi gyertyát.
528. Hálás vagyok a vasárnapi hóesésért.
529. ... és a délelőtti kegyelemért.
530. Hálás vagyok, hogy van új szemüvegem.
531. ... s hogy az Illés is kezdi lassan megszokni a szemüvegét.
532. Hálás vagyok, hogy Illés aranycsillagot kapott magatartásból az utolsó nap.
533. Hálás vagyok a gyülekezetért.
534. ... hogy itt élhetünk, Fehérváron.
535. Hálás vagyok a karácsonyi sütikért. Olyan nagyszerű érzés, hogy Isten látja és betölti minden szükségem, s hogy nem csak a lelkiekben, de fizikai síkon is gondol rám.
536.  Hálás vagyok, hogy ott lehettem az idősek karácsonyán.
537. Hálás vagyok a pihenőnapokért.
538. Hálás vagyok Sára szalagavatójáért.
539. ... s hogy az Anasztázia zenéjére vonulhatott, amit pici lányként (és most is) annyira szeretett.
540. Hálás vagyok, hogy ott lehettünk a Sárosdi és a Seregélyesi Iskola karácsonyi ünnepén.
541. Hálás vagyok, hogy az elmúlt hetek rengeteg történése között mindig adatott erő, kegyelem.
542. ... s hogy egészségesek lehettünk az adventi és ünnepi időszakban.
543. Hálás vagyok, hogy Borinak tetszik az új gitár.
544. ... s hogy Sára használni tudja az új hajvasalót, mert nem történt semmi baja, amikor a  régi zárlatos lett.
545. Hálás vagyok, hogy bár egy nap alatt elromlott az autó, a fagyasztó, a mikró és a porszívó. Azóta már az autó is működik és új fagyasztót is vehettünk.
546.Hálás vagyok a 33.000 ezerért.
547.  ..és a 3000-ért is nagyon hálás vagyok!
548. Hálás vagyok az új Kindle-ért.
549. Hálás vagyok az ígéretekért.

Nincsenek megjegyzések: