Pages

2012. december 14., péntek

Dobozolunk

Élek. Élünk.
Dobozolok. Dobozolunk.
Az úgy volt, hogy majd idén másképp lesz. Aztán mégse. És persze egy cseppet se bánom! Mert bár az év legeslegfárasztóbb, de egyben a legeslegpörgősebb és legeslegklasszabb időszaka is mifelénk a Cipősdoboz Akció. Ilyenkor reggeltől estig dobozolunk - minden szinten. A dolgozóban és otthon is. Ma pl.a reggeli műsorból hazaérve az a látvány fogadott, hogy a bejárati ajtó előtt egy szabályos cipősdoboz-hegy tornyosul. Lala épp elrohant valahová további dobozokért, így csak odakiáltott, hogy maradjak az autóban és őrizzem a dobozokat. Amiket azóta betermelt az ajtón belülre, így lassan már csak egy cipősdoboz-alagúton keresztül lehet felküzdeni magunkat az emeletre.

A heti kedvenc dobozos sztorim valamelyik reggel esett meg, mikoris az M1 a Reggelben élőben bejelentkezett a Cipősdoboz Gyűjtőpontról, a Nyugati tértől. A kapcsolás előtti másodpercben egy kollégám felhívta az édesanyját, hogy mindjárt integet a Tv-ben, mire egy hirtelen jött ötlettől vezetve én is felhívtam az anyut, és sietve csak ennyit mondtam: "Szia Anyu, mindjárt leszek az M1-en, nézzél!" Aztán már soroltam is a tudnivalókat a riporternek miközben éreztem, hogy a zsebemben folyamatosan rezeg a telefon. "Ki hívhat ilyen kitartóan ilyen korán?" Dolgom végeztével nézem: hát az anyu volt az.
- "Anyu, miért hívtál? Hát nem néztél a tévében?"
- "A tévéében?" 
- "Igen, mondtam, hogy az M1-en leszek." 
- "Ja, azt hittem az autópályán!" - ugyanis általában reggelente az autópályáról szoktam hívni az anyut, s olyankor beszélünk, így hirtelen azt hitte, az M1-esen vagyok.
Én meg elképzeltem, amint otthon a nappaliban sűrűn nézeget az M1-es felé, mert mindjárt jön a lánya :)

Nincsenek megjegyzések: