Pages

2013. május 20., hétfő

Inkább írok egy bejegyzést...

... mint hogy újra megnyissam az épp aktuális munkát. Napok óta (hetek óta) a gép előtt nem teszek mást, mint a bibliaismeret tankönyv anyagait dolgozom át, meg át, meg szét, meg össze, meg vissza. Na jó, azért ha minden igaz, a felének a végleges leadásán már túljutottunk. És van még kb. két és fél hét. Igaz, egy teljesen új koncepció alapján átdolgozunk minden anyagot, hogy kompetencia lapú, kooperatív technikákra épülő... legyen. Ma egyébként remekül haladtam - és még a takarítás/főzés/mosás-sal is. Kitaláltam ugyanis (a tökéletesen hasznosított másodpercek jegyében), hogy ha az ember óránként úgyis meg kell szakítsa a kemény agyazást, akkor a facebook és egyéb nyalánkságok helyett 5-10 perces rövid etapokban a legégetőbb házimunkák (egy része) is elvégezhető.  Mindez azért volt kivitelezhető, mert a család kétharmada gyülekezeti kiránduláson és sportnapon járt Vereben, s az emeleten tanuló Borit se igen zavarta, hogy hadiállapot van a konyhában vagy a füriben. Aztán a vacsi és az esti Narnia-felolvasás után egy "kiscaminós" kört is letekertünk Lalával a Maroshegyen át (anno ezt a távot jártuk esténként, amikor az Útra készülődtünk).
Szombaton meg - Illéssel hármasban - Velencére tekertünk ki. Az északi parton - mert bár kétségtelenül nehezebb, de sokkal szebb terep is. Egy csomó család és csapat tekert a tó körül, és Velencén is tele volt a part a Tóbírónál. (Azért hazafelé már vonattal jöttünk.)
Tegnap pünkösd - holnap meg ha minden igaz, Lalával elutazunk két éjszakára, hogy nyugodtan készülődhessek a hétvégi női konfira. Izgalmas napok...
De addig még vár rám itt egy-két oldal.