Pages

2012. január 5., csütörtök

Hálás vagyok...

233. ... az ünnepekért.
234. ... a családdal töltött időkért.
244. ... az ajándékokért - s azokért akik adták :)
245. Hálás vagyok a családi utazásért.
246. ... hogy Zozy kölcsönadta az autóját, s így nem kellett végig hidegben uatzni.
247. ... a nagy család közösségéért. Ahogy mindenféle erőfeszítés és extra nélkül, csupán az egymás feletti örömben együtt lehetünk napokat, estéket.
248. A Révész család vidámságáért.
249. ... s azért, ahogy a család együtt énekel.
250. Papiért, aki csak azzal, ahogy a mamira néz, ahogy megsimogatja vagy a gyógyszerét hozza egy élő tanítás és példa számunkra, hogy is kell a társunkat szeretni, megbecsülni és mellette állni jóban-rosszban, egészségben-betegségben...
251. Hálás vagyok, hoyg az ünnepek alatt stabil volt a mami egészsége.
252. Hálás vagyok, hogy volt időm a fiaimmal kártyázni, társasozni.
253. Hálás vagyok, hogy ezek alatt a hosszabb együttlétek alatt közelebb kerültünk egymáshoz és ők is megosztottak velem dolgokat saját kis világukról.
254. Hálás vaygok Istennek, hogy nem csak nagylányaim, de fiaim is vannak.
255. Hálás vagyok, hogy a Mindenható épp hozzánk küldte a Bálintot. Épp mihozzánk. Olyan csoda és titok ez, amit talán sose értek meg.
256. Hálás vagyok azért a sok-sok szeretetért, amit a Bálinton keresztül kapok.
257. ... hogy figyelmes és különösen érzékeny fiú.
258. Hálás vagyok, hogy karácsony előtt kitakarította a fél lakást, mert "látom rajtad, hogy fáradt vagy, s hogy még mennyi soka feladat"
259. Hálás vagyok Isiért, hogy megajándékozott bennünket vele az Isten.
260. Hálás vagyok a nagylányaimért.
261. .... Bori eddig letudott vizsgáiért.
262. ... Sára elevenségéért.
263. Hálás vagyok a nagymamámért, akitől olyan sok szeretetet kaptam kiskoromban, s aki most is tudom, naponta imádkozik értünk.
264. Hálás vagyok Julcsiért, aki helyettem is gondját viseli mamának. Aki nap nap után mosdatja, öltözteti, bátorítja... őt.
265. Hálás vagyok, hogy a mam is ismeri Istent, s abban a biztonságban és békességben morzsolgathatja a hátralévő napokat ezen a földön, hogy ami ezután jön, minden képzeletet felülmúló lesz.
266. Hálás vagyok, hogy 3 év után újra találkozhattam az unikatesómékkal.
267. .... s hogy milyen nagy az Isten, aki ilyen hatalmasan segített nekik a lakáscserében.
268. Hálás vagyok az apukámért, hogy túl van a műtéten, s jobban van, mint valaha:)
269. Hálás vagyok, hogy 15 évet kért - és kapott még az Úrtól. Jó látni Őt így.
270. Hálás vagyok az anyuékkal való beszélgetésért.
271. Hálás vagyok a szilveszerért - bár bevallom, én ezt a napot nem igazán szeretem.
272. Hálás vagyok, hogy szilveszter éjszaka egy csomószor felébredtünk - mert ez azt jelenti, hogy a fiatalok jól érezték maguket, s azt is jelenti, hogy Vannak, és Itt vannak Isten házában.
273. Hálás vagyok, hogy Illés és Bálint számára is emlékezetes volt a szilveszter éjszaka.
274. Hálás vagyok, hogy vendégül láthattuk Sára barátnőjét, Rékát és még másokat.
275. ... a Böbéért.
276. ... és Böbe anyukájáért, akit bár alig ismerek, de akitől mégis már annyi szeretetet és gondoskodást kaptam.
277. Hálás vagyok a gyertyakoppantóért. Annyira szeretem az ilyen kis finom tárgyakat!
278. Hálás vagyok, hogy bár Szilveszter éjjel a petárdázás alatt elveszett, de másnap mégis megtaláltatott Blanche, a kutya.
279. Hálás vagyok az újévi üzenetért.
280. ... s hogy lassan, de újra elindult az év.

Nincsenek megjegyzések: