Pages

2013. április 9., kedd

Hálás vagyok...

568. Hálás vagyok, hogy megélhettem 44 évet. A 44-ről nem jut semmi eszembe. A 32 józsefattilás, a 33 balassis meg krisztusi, a 40 ákosos, de a 44? Az enyém mindenképpen rendkívüli. Betegen fekszem a nappaliban, de annyi köszöntést kaptam, hogy egész délelőtt a köszöntéseket, igéket olvasgattam. Majd pizsiben ültem az asztalhoz. Szerintem az a 44. különleges lesz. Hálás vagyok érte.

569. Hálás vagyok Laláért. Ezt korábban már biztosan sokszor leírtam, de ha így van! Ráadásul épp most érkeztem el életemnek ahhoz a pontjához, amikor elmondhatom, hogy már többet éltem vele, mint nélküle!!! Jól választott az Isten, amikor egymásnak gondolt bennünket! Nem tudom, ki lett volna belőlem nélküle. Tegnap éjjel az a példa jutott az eszembe, amit Szenczy Kati szokott a nőin említeni, hogy ha felírjuk életünk sok-sok "nulláját", kudarcát, aztán odaírjuk elé Jézust, az Egyetlent, akkor hatalmas érték jön ki saját lehetetlen kis próbálkozásainkból. Hát így vagyok én a Lalával! Sokféle hiányom teszi késszé, egésszé. Vele, mellette tudok csak az lenni, aki vagyok, s leszek.

570. Hálás vagyok a Bálint fiamért. Ma ezt írta nekem: " Boldog szülinapot én egyetlen anyukám!!!"  Gondolhatjátok... nem kaphattam volna tőle szebb ajándékot!

571. És a Sáráért is hálás vagyok. Mert úgy szeret, ahogy vagyok - ilyen tökéletlen anyának.

572. Hálás vagyok az anyuért, aki életet adott nekem, felnevelt, ápolt, tanított és gondomat viselte. Hálás vagyok, hogy van anyukám, s itt lakik a közelünkben.

573. Hálás vagyok, hogy egy évvel ezelőtt végigjárhattuk a Caminót!

574. Hálás vagyok a szombati érdi női napért, a találkozásokért, Isten munkájáért, amit ott végez.

575.Hálás vagyok a vasárnapi napért. (:) ) Konkrétabban: 4 bemerítkező, 6-7 megtérő, 4 új bemerítkező, 1 klassz alkalom...

576. Hálás vagyok az új gépemért.

577. .....és azért, hogy húsvét előtt ajándékba kitakarították nekem az összes ablakot a lakásban!

3 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Boldog szültésnapot, kedves Szilvia! Isten áldja meg az életed.
Nagyon hálás vagyok, hogy olvashatlak.
Zsuzsa

gitmargit írta...

Isten éltessen és gazdagítson továbbra is sok ilyen csodálatos dologgal!
Tényleg jó, hogy írsz, és remélem nemsokára fel tudjuk venni veletek a kapcsolatot, hogy elhívjunk Szlovákiába!

Révész írta...

Köszönöm szépen! Köszönöm, hogy írtatok :)