Pages

2012. augusztus 1., szerda

Újra i-i-i-tt...

Azt hittem, "hozzám már hűtlenné lettek a szavak".Aztán van úgy, hogy olyan történik, amit ki kell kiáltsak a nagyvilágba. Na mármost tekintettel arra, hogy az elmúlt hetekben kellően kihalasztottuk az itteni látogatottságot az a helyzet állt elő. hogy nyugodtan írhatok bármit, (egy darabig) úgy se látja senki.
( Ha látod, akkor te vagy a kivétel.)

Ma megint megállapítottam - s tulajdonképp ez is mostani "közlendőm" lényege - hogy NINCS NAGYSZERŰBB DOLOG EZZZEN A KEREK VILÁGON, MINT AZ ÉLŐ ISTENT SZOLGÁLNI. Akkor is, ha mielőtt engedelmeskednél totál megvisel a helyzet lehetetlensége, s saját kiszolgáltatott voltod. Akkor is a legbiztosabb, ha terszed, amit mondott. ( ma este pl. hogy a Hófehérke és a hét törpét válassszam "mitől nő a nő?" című előadássssommmm textusául. Hát ne képzeljétek el, milyen arcot vágtak, amikor a teológiát végzettek kérdésére, mely szerint "miről szolgálsz majd ma este?" azt válaszoltam: "a hófehérkéből")

A ma este legklasszabb megtapasztalása azonban mindamellett, hogy Isten hűséges, s hogy engem is tud használni az volt, amikor egy idegen tömeg előtt állva életemben először úgy mutattak be, mint " a Révész Bori anyukája". Arcuk se rebbent, amikor azt hallották, a Szeretetszolgálat kommunikációs igazgatója - aztán a Bori hallatán hirtelen mindenki kinyílt, kézzel fogható volt a szeretet és az elfogadás. Nagyszerű érzés, amikor a gyerekedről ismernek. S jó volt látni, hogy az Isten hogyan használja őt a zirciek és amerikaiak között.
Köszönöm, hogy - ezt is - megélhettem.

Nincsenek megjegyzések: