Pages

2012. szeptember 16., vasárnap

Hálás vagyok...

Ahogy a blogolással, a hálaokok gyűjtögetésével is elmaradtunk az utóbbi időben. No de semmi sincs végleg veszve. ezer okunk van a hálára.

419. Hálás vagyok a zökkenőmentes szeptemberi iskolakezdésért.
420. Hálás vagyok, hogy Bori sokat segített a fiúk cuccainak beszerzésében és előkészítésében.
421. Hálás vagyok, hogy őt is rendben beköltöztethettük a koliba, s már egy teljes hetet maga mögött tudhat.
422. Hálás vagyok, hogy hétfő reggel épp akkor értem kocsival az Astóriához, amikor Bori feljött az aluljáróból és integethettünk egymásnak. Az ilyen "kis" dolgok a legszebb ajándékok az életben.
423. Hálás vagyok, hogy az egyik reggel kivihettem Sárát a suliba - s még csak el se késtem az esedékes megbeszélésről.
424. ... s azért is hálás vagyok, hogy már a "kicsi" lányom is utolsó éves a gimiben.
425. ... a nagy kisfiam - aki a nyáron észrevétlen túlnőtte a lányokat. pedig nyolcadikos. És ő harangozik a hétfő reggeli istentisztelet előtt.
426. Hálás vagyok, hogy Illésnek nem lett komolyabb baja. ( Pénteken a szünetben olyan szerencsétlenül esett a betonra, hogy kisebb agyrázkódása lett. De hála Istennek már elmúlt a hányinger, fejfájás.)
427. Hálás vagyok, hogy végre sikerült a titkos tervem és vehettem a Lalának egy új bicajt, aminek nagyon örült.
428. Hálás vagyok, hogy már fel is avatta az ajándékát - s hétfőn (25 km híján) körbekerekezte a Balatont.
429. Hálás vagyok az esti sétákért Lalával.
430. A levendulás parkért.
431. A kedd estéért Siklósiékkal.
432. ... és a szerdáért az Ernőékkel.
433. Hálás vagyok Bandinak a (számunkra ) "új" bicajokért. Így most hosszú idő után először megint minden családtagnak van saját biciklije. - Most már csak szabadidő kell, hogy együtt kerekezzünk. :) ( Tudom Lala, tartozom még egy szentendrei úttal :) )
434. Ja, és azért is hálás vagyok, hogy a múlt héten sikerült feltelepítenem Pestre a Bori bicaját is.
erről jut eszembe,
435. Hálás vagyok, hogy hazajöttek a fiatalok az olimpiáról.
436. ... és hálás vagyok az új munkahelyemért. (mármint az új irodáért) A "régi" újat is szerettem, de az a még újabb új is áldás.
437. Hálás vagyok minden áldásért amit a munkánkon tapasztalhatok. Hihetetlen, amiket Isten tesz! Jó Vele, Érte élni.
438. Hálás vagyok a baptista iskolákért.
439. Hálás vagyok, hogy Seregélyesen, Sárosdon és Velencén is vannak baptista iskolák.
440. ... no és a seregélyesi gyülekezetért is.
441. Hálás vagyok a tegnapi férfi-napért.
442. ... és a múlt keddi női alkalomért. Olyan jó veletek beszélgetni, imádkozni!
443. Hálás vagyok, hogy minden gyerkőcnek sikerült venni új őszi cipőt.
444. ... s hogy elszakadt a szandálom! , mert így én is hozzájutottam egy új cipőhöz a múlt héten :)
445. Hálás vagyok, hogy Bálint most épp sáskát szeretett volna, s nem valami nagyobb állatra beszélte rá Lalát az elmúlt napokban.
446. Hálás vagyok az új zenékért amit a lányomtól kaptam
447. ... a  - mondhatni- új telefonomra, amiért még nem adtam eddig hálát. Pedig nagyon klassz - többek között - a zenelejátszója is, s mióta megvan útközben jobbnál jobb zenéket hallgathatok.
448. Hálás vagyok a finom szőlőért, amit Velencéről kaptunk egy pillanattal ezelőtt.

3 megjegyzés:

Revbal írta...

Bálint pont úgy néz ki, mint egy brit gitáros. :-) puszi!!!

Révész írta...

Ugye milyen szééépeeeeek! Mi is tsókolunk :)

Révész írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.