Pages

2011. január 22., szombat

E-book

Pár hónapja írtam róla. Akkor azt gondoltam, éveknek kell eltelnie, hogy én egy ilyen szerkentyűből olvasgassak.
Két héttel ezelőtt aztán egy pénteki napon kézbe vettem egyik munkatársam Kindle-jét. Nézegettem, lapozgattam, s láttam, hogy ott lapul rajta vagy hétszáz regény - köztük egy olyan is, amit hónapok óta nem találtam a könyvesboltban. Ennyi könyv - és csak egy kattintásnyira! Aznap éjjel a Kindlellel álmodtam :)
És szerda óta én is boldog tulajdonos vagyok. Az este befejeztem az első regényt. Annnyira örülök nekiiiii. Nem is a kütyü miatt, hanem az így kapott sok-sok könyv miatt. Mintha csak valaki egy értékes könyvtárat hagyott volna rám. A szomszédunkban él egy idős bácsi. A teraszról épp belátni dolgozószobájába, melynek fala telis-tele könyvekkel. Tavasztól őszig a nyitott ablaknál olvasgat. Egy nap gyermekemmel épp arról beszélgettünk, hogy könyvmoly bácsi szobáját látva mindkettőnk agyán átfutott már a gondolat, milyen is lenne egyszer megörökölni egy ilyen hatalmas könyvtárat. Hát szerdán azt éreztem, hogy megkaptam a szomszéd bácsi könyvtárát. Ráadásul bárhová magammal vihatam az egészet.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

wow, ez aztán az igazi. amúgy a könyvek milyen formátumban vannak, vagy bármit elbír, és vele járnak-e vagy pedig külön meg kell őket vásárolni?

Révész Szilvi írta...

Az új könyveket külön kell megvásárolni. Viszont a Kindle-nél ha regisztrál az ember, kap egy kindle-s e-mail címet - amire ha elküld magának dolgokat, azokat továbbítja neki a rendszer az olvasónak megfelelő formátumban. Így pl. - többek között - a mek.oszk.hu oldalon lévő több ezer kötet is használható.

Névtelen írta...

Jól hangzik, lassan az óriás könyvtárak mind digitalizálódnak, lásd Arcanum.

Névtelen írta...

Szuper a lelkes beszámoló, én is rendeltem egyet, nagyon bíztató az örömöd! :)

Révész írta...

Zozy, Kindle-t?

Névtelen írta...

Igen, és bevált. Beszámoló majd következik a blogomon.:)