Pages

2012. június 2., szombat

... post-camino 2.0 ....




Reggel van. Feleségemmel ellentétben én hamar elaludtam, de a Caminó általm átélt KÖZELSÉG még mindíg itt van a gondolataimban...
Van valami a természetben, amit ő jobban ért. " Ujjongjatok, egek,vigadozz, föld, törjetek ki ujjongásban, hegyek! Mert megszánta nápét az Úr, és könyörült a nxomorultakon." Ézsaiás 49:13.

Pál pedig így bíztat. " Meg vagyok győződve arról, hogy az én örömöm mindnyájatoké! 2Korintus 2.3.

Öröm! ... én ezt hoztam az Útról, az az öröm, amit belül hordasz, azt bármikor ki tudod fejezni: kedves szóban, mosolyban, ölelésben, figyelemben, sőt türelemben. ( mikor valaki az agyadra menne, lenézel a szívedben lévő örömre, és elkezded őt szeretni annélkül, hogy ő egy cseppet is megváltozott volna...)

Jó itthon lenni, jó szertni, és adni-adni-adni.


Június 10-én, vasárnap 17-től a székesfehérvári gyülekezetben fogunk egy átfogó beszámolót tartani az Útról.
Megtisztelő, ha eljössz!


Szép napot, sok mosolyt és örömet a mai naphoz!

Nincsenek megjegyzések: