Pages

2013. január 30., szerda

Hálás vagyok...

550. Hálás vagyok a Bálint felvételijéért. Bár még egyáltalán nem biztos, hogy sikerül majd bejutnia ahová szeretne (mivel hetedik második félévben...), de nagyszerű felvételit írt. A matekja több mint 10 ponttal lett magasabb az átlageredménynél - s a magyarja is egész jól  sikerült.
551. Hálás vagyok, hogy lassan a Bori is maga mögött tudja a vizsgaidőszakot.
552. Hálás vagyok Sára tornatanáráért, hogy jól halad az emelt szintűre való felkészülésben.
553. Hálás vagyok az imákért, amiket értem mondanak. Időnként annyira érzem, milyen sokat jelent, hogy vannak, akik mögöttem állnak!
554. Hálás vagyok, hogy én is imádkozhatok másokért.
555. Hálás vagyok a tankönyv-író projektért.
556. ... azokért, akikkel együtt dolgozhatok.
557. ... a tegnapi találkozásért.
558. ... azért, hogy mindig egy lépéssel tovább láthatunk.
559. Hálás vagyok minden gondolatért. Elképesztő, mekkora értéke van egyetlen gondolatnak, ha abban a helyzetben vagy, hogy annak a gondolatnak, sornak, oldalnak meg kell születnie! Egyetlen ötlet képes megszépíteni a napot.
560. Hálás vagyok a könyvekért is, amikre egészen random módon lelek a lakás különféle pontjain - s amik már-már felfoghatatlan módon épp olyan helyen nyílnak fel, ahol segítséget lel az elakadt ember.
561. Hálás vagyok a 119.zsoltárért. Valamiért nagyon szeretem képeit, gondolatait - s most újra olvastam egyhuzamban.
562. Hálás vagyok az előttünk álló napokért, hetekért.
563. ... az ifikonfis készülődésért.
564. ... a fiatalok odaszánásáért és hitéért. Jó látni őket, és jó várni Istenre.
565. Hálás vagyok az uszodában töltött estékért. Azért a fáradt punnyadásért, ahogy a lelátón olvasgat az ember, vagy csak bámulja a fiát, aki rója, rója a hosszakat.
567. ... s az uszodás beszélgetésekért is hálás vagyok. Új emberek, új sorsok, új gondolatok, új világok. Mindig kincs, ha kicsit beleláthat az ember egy másik világába.

Nincsenek megjegyzések: