Pages

2011. november 15., kedd

Hálás vagyok...

Hálás vagyok

162. azért, hogy a gyülekezetem megélhetett 80 évet.

163. Hálás vagyok az alapítókért, akik minden nehézség ellenére és nehézségen át képesek voltak egy kifuserált omnibusszal beevangélizálni a fél Dunántúlt.

164. Hálás vagyok a kreativitás ajándékáért, s hoyg elődeinknek is hány és hányféle ötlet adatott a jó hír megosztására.

165. Hálás vagyok azokért, akik vagyonukat arra szánták, hoyg Isten népének háza legyen Székesfehérváron.

166. Hálás vagyok az elődök bátorságáért, akik veszélyes időkben, nem kis kockázatot vállalva falakat döntöttek az éj leple alatt, hogy elférjen a gyülekezet.

167. Hálás vagyok azokért, akik feljelentések között, politikai hatalmak előtt is megvallották hitüket, s képviselték az Élő Istent.

168. Hálás vagyok a lányért, aki azon a helyen élt, ahol ma épp mi. S amikor hite miatt megverték és kizárták az otthonából azért imádkozott, hogy valaha egyszer ezen a helyen Istent dicsérjék majd. Tette mindezt úgy, hoyg nem tudta, prófétai imát mond, azt hitte, talán ha szülei egyszer megtérnének... de Isten már akkor is tudta, hogy néhány évtized, és ugyanitt százak fogják dicsőíteni Őt.

169. Hálás vagyok, hogy a Szentlékek munkája nem kerülte el gyülekezetünket.

170. ... hogy voltak elődök, akik nem kis árat fizettek ezért - de kitartottak ... halálukig.

171. Hálás vagyok, hogy évtizedeken át mindig voltak közbenjárók.

172. Hálás vagyok az imaházépítőkért...

173. ... hogy Isten egy kommunista diktatúra vezetését is képes volt arra indítani, hogy megfelelő háza épüljön az ő népének.

174. Hálás vagyok a mai nemzedékért.

175. ... az idősekért, akik imáikkal hordoznak, életükkel bátorítanak bennünket.

176. Hálás vagyok a vezetőkért, akik rohanó életük, ezer felelőségük és elfoglaltságuk ellenére odaadják idejük és erejük Isten országa és a gyülekezet építésére.

177. .. és feleségeikért, családtagjaikért, akik nélkülözik őket estéken át.

178. Hálás vagyok Ágiért és a konyháért,

179. ... a szeretetvendégségért és a finom sütikért.

180. Hálás vagyok Ibolyáért, hogy keze nyomán minden csillog.

181. ... Tibi bácsi példamutató munkájáért.

182. , s hogy egy csodás kis "erdőben" élhetünk.

183. Hálás vagyok a közösség erejéért.

184. ... hogy számíthatunk egymásra.

185. a hörcsög lakokért, amiket ajándékba kaptunk :)

186. Simeonért, a legfiatalbb életért.

187. Móniért, hogy van nekem - és sokaknak másoknak is :)

188. Az utcai találkozásokért.

189. A buszon egymás mellé sodródásokért.

190. A dugóban araszolásokért.

191. A csodaszép tablókért.

192. ... a fotósok, dekoratőrök idejéért és odaszánásáért.

193. A kisfilmekért.




Nincsenek megjegyzések: