Pages

2011. november 28., hétfő

Hálás vagyok...


Hálás vagyok
194. az adventi fényekért.
195. a várakozás öröméért.
196. az esti sétákért a belvárosban.
197. az új embereekért, akiket megismerhetek.
198. Hálás vagyok az önkéntesért, akivel elrepült az idő a cipősdoboz házikóban.
199. ... a forralt borért.
200. ... a kürtős kalácsért.
201. A 25+25-ös csodás, fényes ünnepért.
202. Hálás vagyok a testvéremért.
203. ... az együtt töltött időért.
204. ... az oroszlányiakért.
205. Nelli néniért, akivel mindig felüdítő együtt lenni.
206. Hálás vagyok az autópályákért - különös tekintettel az M7-es 3 sávos szakaszáért.
207. Hálás vagyok a vasárnapi ebédért az Isivel Pesten.
208. ... a hétfő hajnali utazásokért a Borival.
209. Hálás vagyok a Wessis koliért.
210. ... hogy hazaért a Bazsi és ma újra láthattam.
211. Hálás vagyok Isten kegyelméért, ami MINDEN reggel megújul felettünk.
212. ... hogy ma is elküldi az Ő anygalait, akik körülveszenk, hordoznak, betöltik szükségeinket és elhozzák a választ imáinkra "feljebb, mint ahogy mi azt kérni, vagy elgondolni tudnánk" (Ef.3.)
213. ... hogy az Atya örökkévaló szeretete ma is körülölel. És ma se lett se több, se kevesebb - mint tegnap vagy tegnapelőtt, mert ugyanaz ÖRÖKKÉ.

Nincsenek megjegyzések: