Pages

2012. március 1., csütörtök

Hálás vagyok...


346. Hálás vagyok ezért a tavaszi reggelért.
347. ... és a téli napsütésekért is - amikor az utcán hirtelen átmelegíti az ember vádliját egy kósza napsugár.
348. Hálás vagyok a barna kenyér zamatáért,
349. s a váratlanul kézhez kapott kajajegyekért, amiből a hétvégén is vehetünk majd kenyeret.
350. Hálás vagyok Illés meggyógyult kezéért, s hogy magától is pótolgatja esténként a kimaradt betűket.
351. ... a kora reggelekért, amikor Bálint kuckójában már ég a villany, mert nem rest ötkor kelni, hogy olvashasson.
352. ... Sára vidámságáért.
353. ... Boriért, aki olyan sokféle odafigyeléssel szereti az öccseit.
354. Hálás vagyok a Lalával közös imákért. Mert tudom, hogy "egy elűz ezret, kettő meg tízezret", s hogy hatalmas erő van az együtt egyakaraton elmondott imákban.
355. Hálás vagyok a szüleim egészségének helyreállásáért,
356. ... s azért az időért, amit az anyu nálunk tölthetett.
357. Hálás vagyok a házásság hetés vasárnap délutánért.
358. ... a meghitt légkörért.
359. ... Gabi és Imre munkájáért.
360. ... a jegyespárokért.
361. Hálás vagyok a zenéért, ami Isten különleges ajándéka. Valami mennyei eszencia és titok, ahogy néhány éteri rezgés képes a halandót egy másik régióba vinni. Ahogy a másodperc töredéke alatt képes kiemelni az adott lelkiállapotból, érzelmeinkből, s elvinni messze, adni valami mást.
362. Hálás vagyok a zenészekért, akik bár talán sokat küzdenek azzal, hogy elég jó-e amit adni tudnak, mégis vállalják az adás, a megmutatás, a kilépés kockázatát. S azt a kalandot és kihívást, amit ez a "lélektől lélekig" tartó út jelent.
363. Hálás vagyok a dicsőítőkért, akik mindemellett azt a lehetetlennek látszó küldetést is vállalják, hogy nem is akárhová, hanem Isten jelenlétébe vezetik a rájuk bízottakat.
364. Hálás vagyok a kreativitás ajándékáért.

Nincsenek megjegyzések: