Pages

2012. március 27., kedd

Hálás vagyok...


A hálaadás nyomában öröm terem. Így sokszorozódik az áldás az életünkben. Isten áldása örömöt fakaszt, s amikor hálát adunk, újra átéljük az örömöt.

365. Hálás vagyok a virágokért. A kuka mellett virító ibolya szépségéért.
366. ... az ibolya illatáért. Hogy egy törékeny, parányi teremtménye a Mindenhatónak órákon át képes illatozni.
367. Hálás vagyok a gyümölcsfa illatáért, ami a tegnap esti sétánk közben örvendeztetett meg a VOK előtt.
368. ... a tiszta ablakokért.
369. ... az új hét áldásáért
370. ... a különleges hétfőért az irodában
371. ... az új cd-ért
372... hogy a KÁ átment a műszakin.
373. Hálás vagyok, hogy tegnap hallhattam egy távol élő barátom hangját.
374. ... hogy komoly céljai vannak
375. ... hogy amikor vele nevetek, olyan mintha ma is diák lennnék :)
376. Hálás vagyok a ma délutáni Sárás vásárlásért.
377. ... s hogy Isivel és Sárával a Belvárosban elnyalhattuk az idei szezon első gömb fagyiját.
378. a http://merenyizoltan.hu/index.php/rss/videok oldalért, mert a Zolinak köszönhetően amióta nincs tv-nk sose maradtunk még néznivaló híján, ha épp ehhez volt kedvünk .

Nincsenek megjegyzések: