Pages

2012. október 19., péntek

Hálás vagyok...

Hálás vagyok...
449. hogy Illés fiunk ma nyolc éves.
450. hogy a zsúfolt péntek ellenére sikerült megszerveznünk a szülinapi partyt.
451. Hálás vagyok az egyszerű, de nagyszerű focis szülinapért.
452. ... hogy Illés mindennek nagyon örült.
453. Hálás vagyok Lala és a lányok segítségéért.


454. Hálás vagyok, hogy mindkét fiú meggyógyult.
456. Hálás vagyok a tegnap reggeli imaidőért.
457. ... s az estékért, amikor sikerült Illéssel együtt olvasni Illés történetét.
458. Hálás vagyok, hogy Isi folyékonyan olvas - még a Biblia szövegét is.
459. ( erről jut eszembe) hálás vagyok, hogy nagyon szeret bibliakörbe járni, vasárnap reggelenként mindig lelkesen pattan ki az ágyból.
460. Hálás vagyok, hogy szereti a bibliaköri tanítóit, s ma reggel is tőlük kapta az első szülinapi üdvözletet.
461. Az ifiért is hálás vagyok,
462. ... s hogy a lányaim most is épp ott lehetnek.
463. A múlt heti női alkalomért.
464. ... a velencei gyüliházért, ahol sokszor átélhettük Isten jelenlétét.
465. ...hogy a kisbabák is jól viselték a nőit.
466. Hálás vagyok, hogy Marianna túl van a műtéten,
467. ... s hogy tegnap láthattam őt és együtt imádkozhattunk.
468. Hálás vagyok a csodaszép naplementéért, amiben tegnap este gyönyörködhettünk az M7-esen.
469. Hálás vagyok, hogy a benti Tesco is éjjel-nappali lett, így már nem kell rohannunk esténként, hoyg odaérjünk 22-ig.
470. ... és azért is hálás vagyok, hogy ezt a héten megtudtuk a Banditól, így már nem fogunk feleslegesen száguldozni esténként, hogy odaérjünk zárás előtt.
471. Hálás vagyok, hogy este van.
472. ... az alvásééééééért!

Nincsenek megjegyzések: