Pages

2010. szeptember 4., szombat

Könyves játék

A kommentek számát fellendítendő, és mivel minden valamirevaló blogon előbb-utóbb megjelenik egy játék, hát ma sütisütögetés közben én is kisütöttem egyet.

Felsorolom nektek az otthonunkban épp olvasás alatt lévő könyveket. A feladat megtippelni, hogy melyik könyvet ki olvassa a családból.
A megfejtéseket természetesen kommentekben küldhetitek el.
A helyes megfejtő (vagy ha netán több is lesz, akkor az, aki közülük a nyertes) mi mást, mint könyvet nyer majd. Eredményhirdetés: egy hét múlva.

Tehát a könyvek:

Bohumil Hrabal: Őfelsége pincére voltam
Frank E.Peretti: Áttörés a sötétségen
John Stott: Korunk égető kérdései
Philip Yancey: Csalódás Istenben
Rejtő Jenő: Piszkos Fred, a kapitány

( Néhai könyvtáros cimboráim kedvéért - in memorian BGYTKF - álljank itt most a címek szigorú betűrendben is:
Hrabal, Bohumil : Őfelsége pincére voltam
Peretti, E.Frank : Áttörés a sőtétségen
Rejtő Jenő: Piszkos Fred, a kapitány
Stott, John: Korunk égető kérdései
Yancey, Philip : Csalódás Istenben)

8 megjegyzés:

Csillu írta...

Na akkor tippelek:)

1. Bohumil Hrabal: Őfelsége pincére voltam...Bori
2. Frank E.Peretti: Áttörés a sötétségen...Sára
3. John Stott: Korunk égető kérdései...Szilvi
4. Philip Yancey: Csalódás Istenben...Lala
5. Rejtő Jenő: Piszkos Fred, a kapitány...Bálint (és Isi:))

A 3as és a 4es akár fordítva is lehet, ezek voltak a kemény diók;)

Várom a nyereményt!:)
D.Csilla

olga írta...

Őfelsége pincére voltam: Lajos
Áttörés a sötétségen : Szilvi
Csalódás Istenben: Sára
Korunk égető kérdései: Bori
Piszkos Fred, a kapitány: Bálint

Szerintem: Olga

toma írta...

Korunk égető kérdéseiről csak az Isi jut eszembe... hiszen ő mindig ebben a témában kérdez :D

Révész Szilvi írta...

Kétségtelen. Viszont ha így halad, lassacskán majd az összes választ tudja. :)

kamillatea írta...

Tipp!
1. Bohumil Hrabal: Őfelsége pincére voltam... Bori
2. Frank E.Peretti: Áttörés a sötétségen... Sára
3. John Stott: Korunk égető kérdései... Lala
4. Philip Yancey: Csalódás Istenben... Szilvi
5. Rejtő Jenő: Piszkos Fred, a kapitány... Bálint

Kalláné (aki a Meghökkentő kegyelmet olvassa most éppen, Szilvitől)

Mirjam írta...

Lehet, hogy megtöröm a rendet, és nem is lehet ilyet,de az én tippem:
Őfelsége pincére voltam, és
Áttörés a sötétségen-Bori (mert ő mindig több könyvet olvas egyszerre)
Korunk égető kérdései-Szilvi
Csalódás Istenben-Szilvi és Lajos
de Piszkos Fred egyértelműen a fiúké- Bálint, Illés és időnként Lajos, mint felolvasó
:)
Biztos jól szórakoztok a tippeken! :D

Révész írta...

Szóval a nyertes a Timi tökéletes megoldással,
és a Csilla is nyertes, mert tulajdonképp Lala mindkettőt olvassa egyszerre.
Mindkettőtöknek érkezik hétfőn a nyeremény.

Csillu írta...

jujjjdejó!:)
Megtisztelő, hogy Timivel ketten nyertünk;)