Pages

2012. február 6., hétfő

Hálás vagyok....


318. Hálás vagyok Isten szaváért.
319. Hálás vagyok, hogy meghallhatom.
320. Hálás vagyok a Bibliáért, melyben az Ő szavait olvashatom -amennyit csak akarom.
321. Hálás vagyok, hogy ez a szó ÉL. Élet és erő van benne.
322. Hálás vagyok, hogy ez az erő engem is képes megérinteni és megváltoztatni is.
323. Hálás vagyok az Ellelért,
324. .. s hogy a gyüliből többekkel járhatom.
325. Hálás vagyok az Igazság minden morzsájáért, amire szombaton hívta fel Isten a figyelmemet.
326. Hálás vagyok, hogy Jézus a Szabadító
327. .... s hogy a szabadítás munkáját nem függeszti fel.
328. Hálás vagyok, hogy meghallgatja az imáimat.

329. Hálás vagyok, hogy megjavult a lakásban a fűtés.
330. ... s azért, aki megjavította (miután vasárnap elintézte, hogy kinyissanak egy alkatrészboltot)
330. Hálás vagyok, hogy Illés túl van a varratszedésen.
331. ... hogy Bori ma leadta az indexét.
332. Hálás vagyok, hogy Lala annyi mindent tesz nap, nap után, s van hozzá ereje, hite, kedve.
333. ... s hogy mindeközben még arra is van ereje, ideje, hogy kivigye a fiúkat korcsolyázni.
334. , hogy tegnap este Seregélyesen a fiúknak traktor-vontatta szánkókalandban lehetett részük.
335. ... , hogy Seregélyesen mindig különös élmenyek várják őket a Mátéval és a Milánnal.
336. Hálás vagyok, hogy szeretnek az apával házicsoportba menni. Legyen szó Seregélyesről, Magyaralmásról vagy Zámolyról.
337. Hálás vagyok Isi rajzáért, amit ma rajzolt nekem.
338. ... s hogy a téli leárazásnál vehettem pár dolgot a gyerekeknek.
339. Hogy van fűtés a Ká-ban,
340. ... és légkondi is van.

341. Hálás vagyok, hogy Isten megbocsátja a hibáimat, Bűneimet.
342. Azért is hálás vagyok, hogy szembesít velük.
343. Hálás vagyok a változás lehetőségéért, hogy amíg ezen az oldalon vagyunk, mindig lehet másképp csinálni.
344. Hálás vagyok, hogy Ő így is szeret, ilyen gyarlón, amilyen vagyok.


Nincsenek megjegyzések: