Pages

2011. július 29., péntek

Hálás vagyok


Hálás vagyok,

1. hogy Isten életet adott, hogy megajándékozott egy különleges kihívással ebben a földi dimenzióban

2. hálás vagyok, hogy családba érkeztem, ahol gyökereket kaptam

3. hogy megbízott bennem annyira, hogy rám is bízott egy családot

4. a társamért, kedvesemért, barátomért, akivel jóban, rosszban, győzelmek és harcok között szolgálhatjuk Őt és az embereket

5. hogy Isten annyira kegyelmes, hogy megengedi, közelről látnom az Ő munkáját

6. a lelki családomért, a gyülekezetért

7. hogy annyi félek... annyiféle múlttal, háttérrel, ajándékkal, küldetéssel, lehetőséggel megáldottak lehetünk

8. a városért, ahol élek

9. a lehetőségért, hogy éppen ebben a korban, épp ezen a helyen, épp ezek között a kihívások között tölthetjük be a küldetést: kilépni és elvinni a jó hírt

10. hogy "az Ő parancsolatai nem nehezek", s hogy az útjai, olyan egyszerűek, "hogy még a bolond sem téved el rajtuk"

11. a Márk drámáért (azokért, akik elhozták, s akik megajándékoztak bennünket ezzel a különleges élménnyel)


12. hogy Krisztust vállalta értem... a megüresítést, a meg nem értést, a megalázást, a megvetést, a meghalást - meg még egy csomó dolgot, amit csak odaát fogok majd megérteni

13. hogy az Ő tervei MINDIG megvalósulnak. Nemzedékről, nemzedékre. (33.Zsolt.) - szemben az emberi tervekkel, melyek semmivé lesznek az idő viharában

14. hogy adott a lehetőség Isten tervéhez csatlakozni...

15. hogy tart a kegyelem, ami képes újra és újra kiemelni az emberiből, s becsatlakoztatni a mennyei menetrendbe
...

Nincsenek megjegyzések: