Pages

2011. augusztus 25., csütörtök

Hálás vagyok...


"és adjatok hálát az Istennek, az Atyának mindenkor mindenért, a mi Urunk Jézus Krisztus nevében." Ef.5:20.

Hálás vagyok...

50. (ma reggel a legnagyobb hála bennem azért volt), mert Magyarországon ingyenes az oktatás
( Így az iskolakezdés előtt, amikor négy csemeténk kezdi az új tanévet, belegondoltam, mekkora áldás is az, hogy ha okosak, ügyesek, áldottak a gyermekeink, nem kell a fejünk főjön amiatt, miből is fizetjük majd a tandíjat. Nem kell azért kihagyniuk éveket, beérniük kevesebbel, mert mondjuk nem Salamon családjába születtek.
Persze tudom, hogy sokak szerint így is mennyibe kerül, meg miegymás. De én akkor is hálás vagyok!)

51. Hálás vagyok az ingyen tankönyvekért is, hisz egy nagycsalád esetében ez se lenne kis tétel. :)

52. Egyáltalán, a tankönyvekért. Hogy vannak. HOgy sokfélék. Szépek. Színesek. Érdekesek.

53. Hálás vagyok azért is, hogy Lala munkahelye révén iskolakezdési utalványokat is kaphattunk, így még a többi cuccokat is ajándékba kapjuk!

54. Hálás vagyok, hogy Isten különleges csodájaként minél több gyermeket vállaltunk, annál jobban tapasztalhatjuk, hogy Ő nem csak a Teremtő, Ő a Gondviselő is! Gondját viseli az övéinek.

55. Hálás vagyok a melegért - akkor is, ha már kicsit túl sok is jutott belőle a mai napra.

56. Hálás vagyok, hogy bár egy több órás dugóba rekedtem délután az M7-esen a kánikulában, minden probléma nélkül hazaértem , s oda is értem, ahol vártak rám.

57. Hálás vagyok a vízért. Egy pohár hideg víz. (Vagy három.) Nincs is annál jobb, ha az ember órák óta nem juthatott hozzá :)

58. S tulajdonképp a világ nagyobbik felén az se automatikus, hogy az ember otthonában bármelyik csapból ivóvíz folyik.

59. Hálás vagyok a görögdinnyéért

60. és a barátokért, akikkel a legjobb dinnyét enni egy nyári estén.

61. Hálás vagyok azért, hogy hallhatom Isten hangját,

62. hogy amiről a héten kérdeztem, arra válaszolt.

63. hogy Ő megismerhető, s egyre többet és többet szeretne megosztani magából az emberrel.

64. Hálás vagyok, hogy Sárának ma lett végre személyije,

65. Borinak, pedig saját bankszámlája/kártyája lett.

Nincsenek megjegyzések: