Pages

2008. december 9., kedd

Ketten


"Ketten vagytok külön. Te meg a beled." - mondta nemrég valaki nagy röhögések közepett a telefonba. Mondtam, legalább két ajándék lesz a fa alatt, ha már úgyis külön életet élünk. :)
Egyébként meg nem is ezt terveztem írni, csak most nagyon megtetszett. Napközben kigondoltam, hogy ha marad még energiám, este írok majd valamit a blogba, s az lesz a poszt címe, hogy páternoszter. Ma ugynis utaztam egy páternoszterben. Wow. Nagyon tetszett. Mindig is szerettem volna közelről is látni egyet. A MÁV székházban ma sikerült. A páternoszterről egyébként meg egy kb. tizenöt évvel ezelőtt a TV-ben elindult annyira jó keresztény ifjúsági magazinműsor jut az eszembe, ami jellemzően csak két adást élt meg. Pedig sose láttam életképesebbet a médiában. Valahoyg úgy kellene csinálni, ha valaha valakinek lenne lehetősége a tv-n keresztül is megszólítani a világot. A médiákról meg... de nem folytatom tovább a szabad asszociációkat.
Inkább megyek kipakolom a mosógépet, amit 14 órája elindítottam - gondolom már lejárt. Ma a mamám elesett és eltört a válla. De nem tudják megműteni, mert a szíve nem bírná az altatást. Jó messze van. Jó lenne látni. Illés meg a mamájánál van, mert megbetegedett. A mai napban még az is volt, hogy volt este női alkalom. És nagyon jót imádkoztunk együtt azokért akiknek testi, lelki problémáik vannak. Nagyné Irénke térdét pl. épp azalatt az idő alatt műtötték.

Nincsenek megjegyzések: