Pages

2008. december 26., péntek

Nyugalom

Idén úgy sikeredett, hogy a karácsony ritkán látott nyugalmat hozott. Nem gyötörtem magam a sokféle konyhai varázslattal. Lehetetlen volt már véghez vinni egy valódi nagytakarítást. Így a lehetőségekhez képest tettük meg, amit tudtunk, s vártuk az ünnepet.
Együtt volt a család. Együtt volt a gyülekezet. Első nap délután még alvásra is futotta. S ma reggel se kellett kiugrani az ágyból. Jujjdejó is volt. S olvasni is jutott idő. Lalától egy csodaszép új Bibliát kaptam. Ez volt az egyetlen, amire vágytam. S előszedtem az ünnepek előtt beszerzett új könyveket. Úgy esett, hogy a Family magazinba írtam egy éjjel egy cikket, s miután megjelent ajándékba kaptam tőlük könyvutalványt. C.S. Lewis könyvekre váltottam. Így most különleges érzés olvasni az egyébként is értékes könyveket, amikhez írással jutottam.

Álljon itt mai kedvencem:

" Vesd alá magad a halálnak, törekvéseid és dédelgetett vágyaid halálának naponként, s végül egész tested halálának az utolsó órán, vesd alá magad, lényed minden rostjával, s megtalálod az örök életet. Semmit se tarts vissza! Amit oda nem adtál, sohasem lesz igazán a tiéd."
"Ami meg nem halt, soha nem fog feltámadni a halálból."
(C.S.Lewis)

2 megjegyzés:

Noémi-Ruth írta...

Melyik könyvéből van ez az idézet?

Révész írta...

Most, hogy kérdezted, rájöttem, magát a könyvet nem is ő írta, hanem Brian Sibley. Árnyékország a címe - és életrajzi vonatkozású tele idézetekkel C.S.Lewistól.

Bár utólag és megkésve, de nagyon sok boldog szülenapot kívánok neked!
139.Zs. 16-18.
Szeretettel: Szilvi