Pages

2008. december 2., kedd

ma

Reggel jó időben keltünk, és a srácokat most én készítettem oviba-iskolába. Hazaérkezve még volt egy kis időm, hogy készüljek a Farkasvermi útra. Idősek otthona. Nyolcan-tizen összejönnek, és most a "Tízparancsolat" sorozatunk utolsó része következett. Nagyon aranyosak a nénik, mert főleg ők járnak, szóval nagyon kedvesek.

Hazaérkezve egy rövid ebéd következett, majd indultam Pestre, a reptérre. Angliából volt Békés megyében egy barátunk, (Geoff) aki hazafelé tartott, így a becsekkolás előtt volt még két óránk beszélgetni. Ő az, akivel ha kétévente is találkozunk, akkor is ott folytatjuk, ahol abbahagytuk.

Mire hazaértem, majdnem este lett. Ma együtt volt a család. A fiúkkal , mivel előbb fekszenek, elolvastunk egy-egy sztorit a kedvenc mesekönyvükből. ( emlékeztek még a Jicsinyi erdőre a Raholec hegységben? ... komoly üzenetek!)
Aztán ima, puszik, egy kis dögönyözés, és " Jó éjt!".
Lent még zajlik az élet, a lányokkal együtt most megy a nap "lereagálása".Jó velük lenni!

1 megjegyzés:

toma írta...

Esti mesélésről...

Tegnap mondta a "fijam", hogy "apa, szeretem ezeket az összebújós lefekvés előtti estéket veled...". Kivánom mindenkinek, hogy ilyenek melengesség a szivűket ebben a hónapban.

puszi
Toma