Pages

2009. március 8., vasárnap

Egy hét


Holnap hivatalosan is visszatér az egészségesek sorába mindkét fiam. Illés majd két hete betegeskedik, Bálint pedig pont ma egy hete lett lázas. Vasárnap a templomban szerepeltek az osztállyal. Ő volt Jézus a Panov apóból. Nagyon boldog volt és nagyon izgult. Hajnalban átjött, hogy nem tud aludni, azt hittem az izgalomtól. Kiderült, magas láza van. Ennek ellenére délelőtt még derekasan helyt állt a szerepben, aztán ő is ágynak esett. Sára két napos kosárbajnokságon volt Pécsen. Két meccsen is nyertek, viszont annyira széthajtotta magát, hogy az orvos másnap egy hétre eltiltotta mindennemű testmozgástól.
A hétfői napból alig emlékszem valamire.
A keddet pedig szívesen elfelejteném. Halmazatilag is. Estére végképp úgy éreztem, hogy a testemen kívül egy zacskóban cipelem darabokban a szívemet, amit... hagyjuk.
A szerda tompa kábulatban telt. Voltam dolgozni meg mindenfelé. Este még Pozsonyban is. Aznap este majdnem elrepültünk Edinburgba Lalával. Majdnem féléve megvan már a jegyünk, de végül csak a pozsonyi reptérig mentünk, amit egyáltalán nem bántam. Most jobb volt itthon a mieinkkel. Bár a fiúk keddtől csütörtökig Velencén vendégeskedtek.
Csütörtökön annyi minden volt. Bennrekedtem a Corvinuson egy előadáson, amikor leginkább kinn kellett volna lennem. Aztán a slusszkulcs is bennrekedt a kocsiban, sőt egy másik kocsi slusszkulcsa is, így csak álltunk a szakadó esőben, miközben már másik két helyen kellett volna lenni. Végül minden megoldódott, s a fiúkat is hazahoztam Velencéről.
Pénteken is akadt egy-két feladat. Hazafelé pedig beszereztem a fiúknak egy diavetítőt, úgyhogy este megkezdődött a vetítések korszaka. Az ifiben pedig a látás estéje volt. S utána még elmentünk a nagyteszkóba levezetésként. Szombat lett, mire hazaértünk.
Szombaton háztartás teljes gőzzel. S lányos sopingolás a szélben. A pláza tetején olyan erősen fújt a szél, hogy minden erőnkkel küzdeni kellett az autó ajtajának kinyitásához.
Ma a fiúkkal még itthon maradtunk. Egész délelőtt főztünk és levelekt írtunk. Bálinték fogalmazásból levélírás dogát írnak, s persze Illés se maradhat ki, ő is gyártott egyet. Elképedtem, mert nyomtatott betűkkel ott állt a lapon: "gitaro polo" - ugyanis majd elfelejtettem, pár napja kapott egy gitáros pólót, s azóta négy napig nem volt hajlandó mást felvenni. S mivé fejlesztette a gitározó tudományát?! Komplett cucca van már. Egy nagy kartondoboz alkotja a hangszórót. Az elromlott kenyérpirító az erősítő. A mandolin a gitárja, s nem tudni honnan de két napja birtokol egy bikázókábelt is, amit a mandolin nyakára és a kenyérpirító zsinórjára csiptetve megvan az összeköttetés is. S nincs vége, mert esténként egy zseblámpa szolgál reflektorként. Le is akartam fényképezni, csak épp lemerült a gép. - A levelében említést tett még Sára új szobájáról is. Úgyanis már több mint egy hete elkészült Sára új szobája. Nagyon hangulatos kis kuckó lett. A héten már vendégül is látta az egyik osztálytársát. Azt hiszem befejezem, mert lassan holnap van.

Nincsenek megjegyzések: