Pages

2009. március 22., vasárnap

Név szerint ismerlek

Sokféleképp készülünk a nőikre.
Az egyik szerintem fontos dolog, hogy a résztvevők névsorát az alkalom előtt egy héttel szétosztjuk a szolgálók között, s egy héten át imádkozunk a ránk bízottakért. Imádkozunk értük, s kérünk számukra Istentől egy igét, amit az alkalom legelején átadunk mindenkinek egy igés kártyán.
Így volt ez a múlt héten is. Kaptam e-mailben hat nevet, s napról napra ezekért a lányokért, asszonyokért imádkoztam. Namármost a nevek feléről sejtelmem se volt, hogy kik is lehetnek. Az általánosságokon túljutva úgy kedd magasságában már a legtöbbjükkel kapcsolatban adatott egy-egy gondolat, terület, melyekre újra visszatértem imában.
Volt aztán egy teljesen idegen név, akiről semmit se tudtam, csak egyre jobban hatalmába kerített az érzés, hogy ezt az asszonyt nagyon szereti az Isten. Munkába menet vagy takarítás közben újra és újra visszatért ez az érzés vele kapcsolatban, s egyre kíváncsibb lettem, hogy ki is lehet ez a hölgy. Tegnap az alkalom vége felé Kati odaküldött valakihez, aki nagyon sírt a sarokban. A Bibliájában ott volt bekarikázva az ige: "Örök szeretettel szerettelek, azért vontalak magamhoz hűségesen..." Hát ő az! Végigolvasta az egész részt, s ott ült megsemmisülve, hogy Isten mennyire ismeri őt, az aktuális állapotát. Mert az Igékben ott álltak az érzései...

Az agyammal tudom, s sokszor meg is tapasztaltam már, hogy Isten tud rólam, ismeri gondolataim, érzéseim. Mégis időről időre elképedek azon, hogy mennyire fontosak, értékesek is vagyunk az Ő szemében. Hogy nem feledkezik el dolgainkról, s közülünk egyetlenért is képes megmozgatni embereket, dolgokat, eseményeket. "Név szerint ismerlek" - mondta annak idején Mózesnek. S a ma élő hatmilliárd közül is név szerint ismeri nemcsak övéit, de azokat is, kik még csak reménybeli gyermekei.
"Megteszem ezt is a mit kívántál; mert kedvet találtál szemeim elõtt, és név szerint ismerlek téged. " 2.Mózes 33:17.

Nincsenek megjegyzések: