Pages

2009. szeptember 16., szerda

Bálint


Bálint az este meglepetéssel várt. Eldöntötte, gofrit süt nekem, hogy "legyen anyának mit ennie, mikor éhesen hazajön". A recept alapján maga keverte gofri kisütögetésének kezdetén tartott, mikor berobogtam. Sugárzó arccal nyújtotta át az első remek példányokat. Aztán kb. a negyedik után már oszladozni látszott az odaszánás. "Majd később kisütöm a többit." "Hát nem. Látod a munka nem is olyan egyszerű. Sok idő, Fárasztó. Unalmas. De nem szabad félúton feladni, ha hozzákezdtél valami jóhoz!" Úgy egy órán át sütögette süteményeit az én kis drága fiam. Itthon lévők fogyasztása után is hegynyi gofri magasodott a tányéron. Boldogan hordta körbe munkája "gyümölcsét". S az öröm csak fokozódott, az újabb és újabb hazatérők öröme láttán.

Bálint felső tagozatos. Sokfélét és sokat kell tanuljon. Óráról órára jönnek sorban: paprika, paradicsom, szőlő és társai. Bálint pedig felháborodik: "Nem értem, minek nekem a szőlőről tanulnom! Mi hasznát látom majd az életben? Nem leszek én szőlősgazda!Tanulnánk inkább hasznosabb dolgokat. Mondjuk, hogy hogy kell házat építeni vagy gyíkot fogni..."

3 megjegyzés:

viteez írta...

a gyíkfogás szerintem is hasznos dolog :)

Révész Szilvi írta...

Bálint nagyban űzi. "Gyíkos" terepen fél óra alatt hat gyík a rekordja.

viteez írta...

egy szakma van a kezében :)))