Pages

2011. október 14., péntek

Hálás vagyok...

" A hála az egyik legnemesebb érzés Isten felé. Nincs benne semmi negatív lehetőség."


Hálás vagyok...

118. az ősz színeiért

119. azért, hogy még mindig rengeteg a zöld a természetben

120. a csodaszép muskátlikért az erkélyen

121. azért, aki elültette őket

122. , hogy arra is gondolt, én is lássam az ablakból a virágokat, ezért idén nem csak futómuskátlijaim voltak, de minden ládában egy tő rózsaszínű muskátli.

123. Hálás vagyok az enyhe időjárásért.

124. hogy elkészültem minden feladatommal ( már ami a vendégvárást illeti).

125. hogy anyukám sütött egy csomó sütit - aminek a felét azonnal el is pusztítottuk.

126. hogy minden vendégnek sikerült normális ágyat készítenem.

127. hogy vendégeket fogadhatunk.

128. hogy sok-sook vendég jelentkezett az ifikonfira,

129. s hogy végül mindenkinek akadt szállás.

130. Hálás vagyok, hogy Sára tegnap sokat segített.

131. hogy az Illésnek ma különleges napja van, mert vendégségbe ment + "ez egy anyucis nap - te hoztál a suliba és ma sokat vagyok veled".

132. Hálás vagyok, hogy Isten a kísértéssel együtt a kimenekülés útját is megadja.

133. Hálás vagyok az imáért. Hogy bármikor, bárhol, bármilyen helyzetben és állapotban megszólíthatom Őt.

134. Hálás vagyok, hogy az Atyám, aki szeret. Feltétel nélkül. Örökké.

135. Hálás vagyok mindenért, amit erre a hétvégére készített.

Nincsenek megjegyzések: