Pages

2011. október 19., szerda

Hálás vagyok....


" amit Istenben kapunk, az nagyobb bármi másnál, amivel nem rendelkezünk" (Mai Ige - okt.17.)

Hálás vagyok

136. a szövetségért, ami a Mindenhatóhoz köt.

137. a szellemi örökségért, amit tovább adhatok az utódaimnak.

138. Hálás vagyok a hétvégi ifikonfi minden üzenetéért.

139. A dicsőítésért, Isten jelenlétéért.

140. a spontán adódott beszélgetésért, melyen keresztül újra átélhettem és megerősödhettem a tudatban, hogy Istenhez tartozni, vele és érte élni a legeslegjobb dolog a világon.

141. "Méltó vagy rá, hogy érted éljek. És életemmel Rólad beszéljek... mert nem engedsz el, nem engedsz el, soha nem engedsz el."

142. Hálás vagyok, hogy húsz év után is őt szolgálhatjuk, s hogy a kegyelem révén: "elesnek mellőled ezren, jobb kezed felől tízezren, de hozzád nem is közelít".

143. Hálás vagyok a "kisifiért", akik már olyan "nagyok", hogy megszervezték a hétvégén az ifikonfit.

144. azért, hogy egy Hétéves anyukája lehetek.

145. hogy életem egyik legszebb és legmeghittebb élménye az a hét évvel ezelőtti kedd délután lehetett, amikor beérkezett ebbe a világba egy Illés nevű kisfiú.

146. hogy Isi szülinapját a mamiékkal ünnepelhettük.

147. hogy van nekünk a papi, mami, papa, mama és még egy dédink is van!

Nincsenek megjegyzések: