Pages

2008. november 16., vasárnap

Ha eljutott Igéd...

Sms-ben kaptam egy ígét a napokban. Jer. 15:16. "Ha eljutott hozzám igéd, én élveztem, igéd vidámságot szerzett nekem és szivbeli örömet..."
Sose fogom megérteni Isten Igéjének titkát. Ami nem csak úgy száll, szól a levegőben. Amiben ott van a változás ereje. Ott van az áldás. Több, mint az emberi beszéd. Mert van mögötte valóság. Mögötte van A Valóság. Ezért van az, ha Isten kibocsátja szavát, s akad olyan is, aki bebocsátja azt a szívébe, akkor történik valami. Valami olyan, aminek a vége jó. A vége vidámság és öröm. Nem akármilyen. Szívbéli.
Jó volt ma is átélni. Isten elküldte az Ő szavát. S eljutott a fülemen, az agyamon túl egészen a szívemig. S az Igében az is különleges, hogy mindenkihez mást és mást szól. Nemcsak azt mondja el neked, amit a szóló szavai szólnak. Mikor rést üt szíved keménységén, egyetlen másodperc alatt tudod, amit tudnod kell. Érted, amit az elmúlt időszakban jó lett volna értened. Aztán csak folynak a könnyeid, s Isten Szava szabadít. Megszabadít. Felszabadít. S ha alá vetem akaratom, akkor többre is képes: cselekedni kezd. Általam.
Köszönöm Istenem, hogy ma délelőtt kétszer is átélhettem ezt a csodát.

Nincsenek megjegyzések: