Pages

2009. október 6., kedd

Apró örömök

Apró kezet szorongatva ballagni az őszben. Hallani a száraz levelek gyengéd roppanását a talpad alatt. Mélyet szippantani a keserédes levegőből. Egy évre magadba raktározni a pusztulásában is pompás természet színeit.
"Anya, neked mi a legjobb?" "Nekem most ez a pillanat, ahogy itt állunk a gesztenyefa alatt."

Ruhákat próbálni egy fárasztó nap után valami késő esti órában egy üres boltban. Megtalálni a tökéletes darabot, amit a másik keresett, miközben egyikünk se tudta, mit is keres. Örülni egymás örömének. S a fáradt, sötét estében bambán és boldogan hallagatni a rádióban kedvenc soraid: adj hitet...

Pizsiben összebújni nagyfiaddal a kanapén a reggeli hidegben. Bámulni az eltünőben lévő holdat. Nem akarni felállni, nem akarni elmenni, nem akarni elkezdeni. "Anya, ne engedj még el. Maradj még."

Élvezni az élet soha vissza nem térő boldogságos pillanatait.

8 megjegyzés:

toma írta...

jaaaaj....

Révész Szilvi írta...

miért jaj?

tomakata írta...

tudom! én is így érzek, ezek az írások megnyugtatnak.

Revbal írta...

én értettem Toma jaaajját, és én is ilyen jaaajt mondok. :-D

Révész Szilvi írta...

"ajjjajjjaj
egy levelet felkapott a vihar..."

toma írta...

miért jaaaj? Mert borzasztó hetem volt az első kezelés után, fél halott voltam-vagyok...és ez olyan elvágyódásos irás. Anyám azért tudja, mert pont egy ilyen verset irtam még régebben. Majd eküldöm neked.

Révész írta...

Várom :)
...akárcsak az esti gépet

tomakata írta...

István kérte, hogy az email-re küldjem el a verset,biztos megérkezett.
Lehet, hogy gyorsvonat volt ...