Pages

2011. szeptember 2., péntek

Hálás vagyok...

Hálás vagyok...

66. Hogy Istennel sok-sok győztes harcot tudhatok már magam mögött.

67. Hálás vagyok a gyülekezeteért,

68. az ifiért.

69. Hálás vagyok, hogy láthatom a fiatalokat, ahogy kibontakoznak, kiteljesednek azokká a különleges felnőttekké, akiknek Isten teremtette őket.

70. Hálás vagyok értük, hoyg sokfélék. Sokféle személyiséggel, tálentummal, érdeklődéssel és gondolkodással megáldva.

71. ... s így sokféle módon, sok helyen, sokféle ember felé lesznek képesek bemutatni Isten valóságát és szeretetét.

72. Hálás vagyok, hogy Istennel akarják megharcolni a harcaikat.

73. Hálás vagyok Istennek, hogy Ő ott van velük a legdurvább harcokban is, ahová senki nem tudja elkísérni őket.

74. Hálás vagyok, hoyg vannak egymásnak, szeretik egymást, s főleg: az Atya szereti őket és harcol értük.

75. Hálás vagyok, hogy vágynak Isten jelenlétére, érintésére

76.... hogy szolgálatkészek, fontos nekik Isten munkája.

77. Hálás vagyok, hogy szépek, okosak, tele Élettel és vitalitással.

78. Hálás vagyok a gyerektanítókért, akik éveken át vetettek/vetnek a jövő fiataljaiba, harcosaiba.

79. Hálás vagyok a péntekekért.

80. ... és a szombatokért is :)

81. Hálás vagyok a kegyelmért - hogy nem azt kapjuk, amit megérdemeltünk.

82. Hálás vagyok az iskolakezdésért,

83. .. hogy adatott hozzá erő, kegyelem.

84. ... hogy mindenkink ott volt időben, ahol lennie kellett

85. ... s mindenkinek megvolt eddig mindene, amit vinnie kellett. ( egy ilyen több dimenziós iskolakezdésben talán ez az egyik legnagyobb kihívás, hogy meglegyen az ecsettáltól a bankszámlakivonaton át a félfamentes rajzlapokig minden )

Nincsenek megjegyzések: